מקרה מוזר של מלחמת גרסאות בין אישה ובעלה התגלגל לבית הדין הרבני. הבעל, שנותר ללון בחדר המשותף של בני הזוג בקומה השנייה של בית המגורים התקין בביתו מכשירי הקלטה וטען כי שמע גניחות וקולות דומים העולים מן הקומה הראשונה וכי רק לאחר שהקיץ משנתו גילה כי אשתו בוגדת בו. האישה טוענת כי "הבעל מדמיין ולא מדובר בקולות גניחה אלא בקולות דיבור ששמע מתוך שנתו".

הבעל פנה לבית הדין הרבני בתביעת גירושין לאחר שלאחרונה הוא נזקק לטיפול בכדורי הרגעה. נישואיהם של בני זוג, תושבי הצפון, עלו בשנה האחרונה על שרטון והשניים עברו ללון בחדרים נפרדים. לאחר שהפסיקו ללון יחד התקין הבעל מכשירי הקלטה וכך יכול היה, לטענתו, להאזין לאשתו בוגדת בו מהקומה שלמטה. 
מכתב התביעה עולה כי הבעל החל ללון בחדר השינה בקומה השנייה והאישה בחדר בקומה הראשונה. גם הניסיונות של בני משפחה, לתווך ביניהם ולהחזירם לחיים משותפים לא צלחו. האישה טוענת באמצעות עו"ד שרין סולן, כי בעלה מעליל עליה, "ממציא סיפורים", ולמעשה כל רצונו להימנע מתשלום מזונות ולאמלל אותה ולגרום לה לעזוב את ביתם המשותף ולהותירה חסרת כל. 

"אין כל קשר בין פסיקת מזונות לבין טענתו כי היא כביכול בגדה בו כשגם טענה זו לכשעצמה אינה נכונה וכי הבעל מנסה להכפיש אותה בכל דרך העומדת לרשותו", נאמר בהודעה מטעם עו"ד שרין סולן. האישה דורשת מבית הדין לפסוק כי על הבעל לשלם לאישה דמי מזונות ואת כתובתה.