שי גולדשטיין ודרור רפאל התקשרו הבוקר (שלישי) מ"רדיו ללא הפסקה 103FM" להוצאה לפועל, בעקבות דו"ח חמור שפרסם מבקר המדינה, לפיו קיימים ליקויים קשים במנגנון גביית החובות, לרוב מחייבים המשתייכים לאוכלוסיות חלשות. בהמשך התקשרו גם לרעיה שטראוס. השניים ניסו להבין איך יכולים להיות כאלו הבדלים במדינה, ועל הדרך גם ניסו להעלות את רעיה שטראוס על הקו. 

דרור: "לפי הפרסום ב'מעריב' יש כשלים חמורים והלבנת הון".
שי: "חמור מאוד".
 
פקידה: "תפנה בבקשה לדוברות. לא הגעת למקום הנכון. הגעת למרכז המידע".

שי: "זה בדיוק מה שאני מבקש, מידע!"
פקידה: "אמרתי שכרגע הגעת למרכז המידע. מרכז המידע יכול לתת לך מידע".
דרור: "איך הגעתם מחוב של 40 אלף שקל לשני מיליון? אני אוציא לכם הוצאה לפועל, אני אשלח לכם הוצאה לפועל".
שי: "גברתי, תני לי בבקשה את המידע".
פקידה: "איזה מידע אתה צריך?"
שי: "זה מרכז המידע?"
פקידה: "זה מרכז המידע".

שי: "אז אני מבקש מידע".
דרור: "איך מחזירים את החוב של 2 מיליון שקל, ואיך הוא נצבר בכלל? ומה המידע לגבי זה?"
פקידה: "אמרתי שתפנה לדוברות של מחלקת האכיפה".
שי: "אני לא רוצה דוברות, אני לא מבקש דברים, אני מבקש מידע".
דרור: "מידע אני רוצה. אתם אומרים שהייתה איזו טעות אנוש. את מכירה את האנוש שעושה טעות של 2 מיליון?"
שי: "או שאת מכירה במקרה טעויות שהן לא של אנוש?"
פקידה: "תמתין איתי בבקשה על הקו".
דרור: "רגע, תמתיני איתי את רגע על הקו".
שי: "בואי תקשיבי רגע לשיחה הבאה ואולי משם יבוא לך רעיון, תקבלי עוד מידע חשוב".

בשלב הזה העלו שי ודרור לשידור שיחה נוספת.
דרור: "שלום, את רעיה שטראוס בבקשה".
עובדת: "מי רוצה?"
דרור: "ממרכז המידע של ההוצאה לפועל".
עובדת: "מה?"
שי: "דברי איתה, מרכז מידע, שוחחו בבקשה. אתם מחוברים, שוחחו בבקשה".
עובדת: "אני לא מבינה. היא כרגע לא יכולה לדבר".
דרור: "היא אמרה שמי שאין לו כסף לעגבניות שלא יאכל עגבניות".
פקידת הוצאה לפועל: "הלו?"
דרור: "מרכז המידע של הוצאה לפועל?"
פקידה: "כן".
דרור: "המתנת על הקו, תודה, אני בעניין ה-2 מיליון חוב".
שי: "מיד תקבלי עוד פרטים על הפרשה, תמתיני איתי שנייה על הקו".
פקידה: "אני מאחלת לכם חג שמח".

תוכנית הבוקר, א'-ה', 7:00-9:00, רדיו ללא הפסקה, 103FM.
עריכת תוכן 103FM: אסף נבו