טל ברמן ואביעד קיסוס התייחסו הבוקר (חמישי) בתכניתם ברדיו eco99fmלסרטון המדובר של ח"כ אראל מרגלית (המחנה הציוני), שכלל כמה ביטויים בוטים ועורר רעש תקשורתי וסערה ברשתות החברתיות. בסרטון יצא מרגלית נגד אנשי וארגוני ימין, וקרא לאנשים להתפקד למפלגת העבודה. 



"אני קצת מובך מהשמחה שהסרטון של מרגלית גרם למצביעי שמאל", אמר טל. "פתאום יש מישהו גבר שמקלל ומחזיר לימין. והם שמחים שיש מישהו, מנהיג שמדבר ככה". אביעד העיר: "מצד שני היה בזה משהו אותנטי". טל לא הסכים: "אותנטי זה לא, כי מאחורי זה עומד קלוגהפט, שקודם היה עם בנט שהוא העלה, וברגע וחצי עושה את מרגלית כתקוות כל אנשי המרכז שמאל. למרות שזה אלים זה כנראה מה שעובד במדינת ישראל".



אביעד: "אני מודה שהיו רגעים בסרטון שאני חייב לומר שהזדהיתי. לגמרי. זה קצת גורם ליאיר לפיד להיראות כמו ביבי". טל הסכים: "ובכל אחד יש מאיתנו דחפים אלימים, כשאתה רואה את זה לא בצד שלך אתה נגעל, וכשאתה רואה את זה מהצד שלך אתה אומר: סוף סוף". 

"קראתי בויקיפדיה שאשתו של מרגלית אמנית", אמר טל. ואביעד אמר: "נראה לי אראל מרגלית אדם עם סבלנות רבה לאמנות. אני משוכנע שכאשתו מציגה את יצירתה החדשה לבעלה: 'תראה שמן על קנבס, תראה איזו יצירה חדשה'. הוא עונה לה: "קיבינימט, קחי את הקנבס לתחת".