אבל כבד נפל על משפחת זובידה ועל העיר לוד, לאחר שבן המשפחה ותושב העיר, דיאא זובידה בן ה-22, נהרג היום (שבת) בתאונת דרכים ברומניה. עשרות אנשים מכל רחבי האזור, לוד, יפו ורמלה הגיעו לנחם את בני המשפחה.  אחד מקרובי המשפחה סיפר למעריב אונליין כי משרד החוץ עמד לצד המשפחה מהרגע הראשון, והם מודים על כך ומעריכים זאת. "זה מראה כי לא הייתה אפליה בעניין הבן היקר שלנו", אומר קרוב המשפחה.



אביו של דיאא טס הלילה לרומניה כדי להביא את הארון לישראל, כאשר יחד איתו טס נציג של משרד החוץ. במשפחה מספרים כי משרד החוץ הקל מאוד על סידורי הנסיעה. בתוך כך, מצבו של הפצוע סלאח קרינאוי, נפגע גם הוא בתאונה, ממשיך להיות קשה והוא עובר ניתוח ממושך בבית החולים ברומניה. מצבו של הפצוע השני בתאונה, מאמון ג'בור בינוני ואין חשש לחייו. נסיבות התאונה המחרידה עדיין לא ברורות. 



 "התחושות שלנו קשות, מדובר בבן יחיד ובן בכור לצד ארבע אחיות. הוא היה התקווה שלנו והיה בנאדם טוב, העתיד של המשפחה", סיפר בן המשפחה והוסיף כי דיאא היה קרוב מאוד לחברים שהיו אתו ברכב: "הם היו חברים ללימודים, וגם מחוץ ללימודים". 



בתאונה נהרג גם חברו של דיאא, תאופיק (מוחמד) אל קרינאוי מרהט. משפחת אל-קרנאוי ידעה טרגדיות רבות לאחרונה, כאשר אחיו של מוחמד טבע לפני זמן לא רב באילת ושלושת אחייניו נספו בשריפה בביתם ברהט. האחיינים, שתי פעוטות ותינוק נהרגו משאיפת עשן, בעוד האם ושלושה פעוטות נוספים נפגעו גם הם, אך חייהם ניצלו.