מיניבוס עלה באש הערב (רביעי) ברחוב נחמיה בבני ברק. פאראמדיקים של מד"א קבעו במקום את מותו של אדם שחולץ מהרכב, כשהוא ללא רוח חיים. מאוחר יותר התברר שהאדם שחולץ מהרכב נהרג בפיצוץ מיכל הדלק של המיניבוס, שניצת מסיבה לא ברורה. 

פאראמדיק מד"א גל פאר שהגיע למקום סיפר: "כשהגענו למקום המיניבוס בער וכוחות הכיבוי פעלו על מנת לכבות את האש, כעבור מספר דקות כשהתאפשר בוצעה סריקה בתוך המיניבוס ואותר אדם ללא רוח חיים, לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."
מיניבוס עלה באש בבני ברק, אדם נשרף למוות
 
המיניבוס השרוף בבני ברק. צילום: דוברות מד"א
המיניבוס השרוף בבני ברק. צילום: דוברות מד"א

 
בחודש שעבר פרצה שריפה  מבנה מגורים ברחוב משה פרדו בבני ברק. כתוצאה משריפה נפצעו שישה בני אדם, ביניהם אם בת 35 ובנה התינוק בן השנה, שנפצעו קשה משיאפת עשן וארבעה נוספים שנפצעו באורח קל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו לבתי החולים שישה נפגעים משאיפת עשן, שלושה פונו לבית החולים "תל השומר" ושלושה נוספים פונו לבית החולים "מעייני הישועה". 
 
השריפה בבני ברק. צילום: דוברות מד"א
השריפה בבני ברק. צילום: דוברות מד"א

 
פרמדיק מד"א דודו סויסה שניהל את פעילות מד"א במקום סיפר: "הגענו למקום עם כוחות גדולים של ניידות טיפול נמרץ אמבולנסים ואופנועי מד"א, הבניין היה אפוף עשן סמיך כשדיירי הבניין לכודים בדירות, נערכנו לקליטת נפגעים כשכוחות הכיבוי מחלצים את הדיירים, תחילה חולץ תינוק כבן שנה מעורפל הכרה לאחר ששאף עשן רב, על פניו ניכרו סימני פיח".