הוארך מעצרו של אחד החשודים בתאונת "פגע וברח" בקריית מלאכי בה נפצע קשה פעוט כבן שלוש. זאת, לאחר שהודה כי הוא היה האדם שנהג ברכב. התאונה אירעה כשהפעוט חצה את הכביש עם אחיו בן השמונה. הרכב הדורס פגע בו בשדרות ויצמן בעיר, ונמלט מן המקום. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי נוסף ופינו אותו לבית החולים קפלן כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, מורדם ומונשם.



בועז שרון, מתנדב באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי לזירה הילד סבל מחבלות בראשו ובגפיו והיה זקוק לסיוע בחמצן. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני, ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום לבית החולים קפלן ברחובות במצב קשה. נסיבות התאונה ייבדקו על ידי משטרת ישראל. לא נתקלנו ברכב פוגע בזירת התאונה בזמן שהענקנו לו טיפול".



פרמדיק מגן דוד אדום, משה זרקה, שהגיע למקום, סיפר: "על המדרכה שכב ילד כבן 3 בהכרה מעורפלת, סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב ושאזרחים העבירו אותו מהכביש למדרכה. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו לבית החולים קפלן עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם ומצבו מוגדר קשה ויציב".