ג' היא אחת מהקורבנות שלפי חשדות המשטרה נרצחו על ידי פיודור בייז'נרי, הרוצח הסדרתי לכאורה שנחשף השבוע. הערב (חמישי) התראיינה אמה בחדשות 22 וטענה כי "פיודור לא רצח את הבת שלי", וכי היא חושדת שהמשטרה מנסה להאשים אותו כדי לחמוק מלהמשיך ולעבוד על מציאת הרוצח האמיתי. 


"אני לא רואה שום אפשרות שהיה קשר בינו לבין הבת שלי. האזור המחיה שלה סביב תל אביב, אין לה שום קשר עם חיפה, אין לה שום קשר עם אשדוד", אמרה האם. "המשטרה החזיקה את הדירה שלה חודשים אחרי הרצח, יש להם הרבה דנ"א, דנ"א של חברים שלה, אולי גם של הרוצח, אבל לא של הרוצח הזה, זה ברור".
דירתה של ג' בתל אביב הוצתה והיא נשרפה למוות. זהו דפוס פעולה שאפיין את פיודור, ובהתאם לכך במשטרה משערים שהיא נפלה קורבן לו. "החוקר מצלצל אליי ומתחיל לשאול אותי, 'מי היה המשפץ שלכם?'. אני יודעת בוודאות שהוא לא בא לשפץ אצלי, הוא לא היה אצלי, לא פגשתי אותו בשום אופן". 

האם הוסיפה ואמרה כי "קשה לי מאוד לתפוס שבחור חיפאי, שבדיוק נמצא בקשר חדש עם אישה שבדיוק נולד לו ילד, יעזוב את חיפה, יבוא לתל אביב ביום שישי, ביום הכי גרוע מבחינת מזג האוויר, ייכנס בלי להשאיר סימני פריצה. זה נראה לי הכול מוזר, צירופי מקרים שהם הזויים".