המשטרה חושדת: הבת מעורבת בגרימת מותה של אימה. אישה בת 67 נמצאה לפנות בוקר (שישי) במקלחת ביתה כשהיא ללא דופק, ולאחר שפונתה לבית החולים הרופאים נאלצו לקבוע את מותה. להערכת המשטרה, האישה נרצחה על ידי בתה (40), למרות שעל גופה לא נמצאו סימני אלימות. במהלך חקירתה קשרה עצמה הבת, המוגדרת כמעוררת בנפשה, לגרימת מותה של האם וזאת אחרי שמסרה מספר גרסאות על שהתרחש בדירה בשעת לילה מאוחרת.



האירוע התרחש סמוך לשעה 1:00 בלילה, כששוטרי מרחב יפתח הוזעקו לדירה ברחוב הרצל שבדרום תל אביב, בעקבות תלונה של שכנים על זעקות הבוקעות מהדירה. עם כניסת השוטרים לדירה הם איתרו במקלחת את בעלת הדירה כשהיא מחוסרת הכרה, אולם על גופה לא נמצאו, כאמור, סימני אלימות.



השכנים שמעו צעקות, הבת קפצה מהחלון


באותם רגעים שמעו השוטרים רעש של נפילה, וכשיצאו החוצה הבחינו בבתה של האישה כשהיא מוטלת ברחוב וזאת אחרי שזינקה מהחלון אל גג רעפים וממנו נפלה לרחוב. הבת נפצעה קלות ונעצרה על ידי השוטרים כחשודה במעורבות בגרימת מותה של אימה.

בחקירתה מסרה הבת מספר גרסאות, חלקן אפילו סותרות ולכן במשטרה לא ממהרים לצאת בהצהרות עד לאחר שגופת האם תישלח לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר וממצאי הנתיחה יגיעו לידי השוטרים.



במשטרה מציינים היום כי "נבחנת מעורבות של הבת בגרימת מותה של האם, במיוחד לנוכח העובדה שהשכנים שמעו זעקות וכן לאור העובדה שהבת היא היחידה ששהתה בדירה עם אימה. סיבת המוות נבדקת על ידינו". גורם במשטרה הוסיף כי "הבת קשרה את עצמה לגרימת המוות אולם החקירה טרם הושלמה".