לאחר הפרסום הבוקר כי על שולחנו של הנשיא, ראובן ריבלין, הונחה בקשת חנינה למשה קצב, המרצה עונש של שבע שנות מאסר בגין עבירות מין קשות, אמר חברו הקרוב של קצב, יצחק סלוקי, לגבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה": "תזכור את מה אני שאומר, אם לא תימצא דרך לשחרר את קצב הוא ייצא בארון. וקצב לא קיבל עונש דין מוות. הוא את עונשו קיבל, זה לא רק ארבע וחצי שנים, תזכרו מה הוא עבר בשבע השנים שלפני. למרות שהוא עשוי מפלדה, הוא עומד בפני שבירה. מה שמחזיק אותו בחיים, זה שיום אחד, והוא מאמין בזה, שיקרה משהו, וחפותו תצא לאור. הוא מאמין שזה יקרה".

"קצב התקשר אלי בערב החג", סיפר סלוקי, "אני גר עשר דקות נסיעה ממנו ורציתי להיות אצלו, אבל הבנתי מנימי הדברים שלו, ועם כמה שהוא אדיב, שהוא פשוט לא רוצה לראות אף אחד. הוא מאס בכולם. הוא אמר לי שהוא לא רוצה לערער (על החלטת וועדת השחרורים) כי הוא לא מאמין באף אחד. אתה לא מאמין איך הוא דיבר, זה היה דבר נורא, רק התקשר להגיד לי חג שמח: 'לא רוצה לערער, לא רוצה להאמין'. שאלתי אותו מה אתה עושה בכלא - 'מדבר לקירות'. מה אתה עושה בבית? 'מדבר לקירות, לא רוצה לראות אף אחד'".

"אמרתי בעבר שהוא 'גווייה מהלכת' והבנתי בשיחה שהוא עומד בפני שבירה, כי הוא לא הבין, לא קלט, למה וועדת השחרורים דחתה את בקשתו לניכוי שליש, למרות שהוא עומד בכל הקריטריונים", הדגיש סלוקי. "מסוכנות אין לו, כי איזה לאנוס, פיפי הוא בקושי עושה. התנהגות טובה - התנהגותו היתה מעולה. הקריטריון השלישי שהוא צריך להודות ולהתנצל - ראבאק! אומרים שזה לא חובה. 
"פרופ' פרידמן, שר המשפטים לשעבר, התקשר אלי ואמר שאין בחוק דבר כזה, ושהוא, למען הסר ספק, רצה למחוק את הדבר המטומטם הזה שדורשים לבקש חרטה ולהתנצל, ועוד מאחד שלא הודה ולא מודה. אני עפר לרגלי בית המשפט, אבל בית המשפט מורכב מאנשים בשר ודם, גם הם יכולים לטעות. ניצב בדימוס דווידוביץ' אמר 'אחרי חמש דקות שהתחלתי לחקור את קצב, ידעתי שיושב מולי אנס ומניפולטור'. אחרי חמש דקות. אדון דווידוביץ' הפך להיות בוחן כליות ולב. בורא עולם אחרי חמש דקות לא מצליח להחליט".
סלוקי ציין שלקצב נותרו עוד שנתיים וחצי שנים לשבת בכלא, ושלא בטוח שיתייצב שוב בפני ועדת השחרורים בעוד כ-4-5 חודשים. "תעשה סקר אמיתי, ולא בצפון תל אביב, אלא בדימונה, ירוחם, קריית מלאכי, קריית גת וכו', ותראה ש-95% מהעם אומרים שקצב צריך לצאת לחופשי. די, איפה החמלה?"  
איפה החמלה על אסירים אחרים? איפה החמלה על כל אסירי ישראל? 
"אם הייתי חושב שקצב אנס, אני הראשון שהייתי שם את העמוד בכיכר העיר. אני מכיר את קצב כנער, זה לא דמות של אנס", ענה סלוקי, "אוהבים לנפנף ב'מבחן בוזגלו'. אם היו קוראים לקצב 'מאור בוזגלו' הוא היה מקבל את השליש. ראבאק! על מה לא נתנו לו שליש? אני שמעתי את דברי הוועדה, ואני אומר קשקשיאדה, לא יפה, לא מתאים".