שלב העימות: יזמית הנדל"ן, ענבל אור, הגיעה היום (שני) לחקירה נוספת במשרדי מפלג ההונאה של מחוז תל אביב. מדובר בפעם השלישית מאז נפתחה החקירה נגדה בחשד לעבירות הונאה, מרמה, רישום כוזב במסמכי תאגיד, הלבנת הון ועבירות נלוות. למעריב נודע כי אור זומנה לחקירה לצורכי עימות מול עדויות שנגבו על ידי חוקרי המפלג, מרביתם של עובדים לשעבר וחלקם של רוכשים הטוענים כי הולכו שולל אחרי הבטחותיה של אור. במהלך חקירתה של אור נערך לה עימות מול חשב לשעבר בחברתה. לדברי מקורביה של אור, "זהו עימות חסר ערך עם שאלות שלא הובילו לשום מקום. התיק להערכתנו ייסגר בלא כלום".



חקירת המשטרה החלה בעקבות דוח שהגיש המפרק הזמני וכונס הנכסים הזמני עו"ד איתן ארז לבית המשפט המחוזי בתל אביב וכן לנוכח ממצאי חקירת רשות המסים המתנהלת זה למעלה משלושה חודשים.



בראשית אפריל נחקרה אור, לראשונה במשך שעות ארוכות. כעבור עשרה ימים, אחרי שלא הגיעה לחקירה שתוזמנה עמה ואותרה בחדר במלון בתל אביב, הגיעה יזמית הנדל"ן לחקירה שנייה. בין לבין היא נאלצה להגיע לבתי המשפט לדיונים בענייני כינוס הנכסים שלה, הוצאתה מדירה אליה לכאורה פלשה בגבעתיים, ומהלכים נוספים המנהל נגדה עו"ד ארז.



הדירה שהושחתה. צילום: ללא
הדירה שהושחתה. צילום: ללא



אתמול, הגישה אור לבית המשפט דוח פירוט הכנסות ונכסים ולפיו היא מחזיקה בבעלותה 13 נכסים בשווי כולל של למעלה מ – 52 מיליון שקלים, אחרי סילוק המשכנתאות שתלויות ועומדות נגד מרבית הנכסים הללו. בנוסף ברשותה , כך על פי הצהרתה, תכשיטים בשווי של כ-2.5 מיליון שקלים וכסף מזומן בסכום דומה. לדבריה, הדוח האמור שהוגש באמצעות פרקליטה עו"ד אילן בומבך, אינו מלא כפי שהיתה רוצה להגיש שכן מרבית המסמכים "תפוסים" בידיו של כונס הנכסים הזמני.