בית המשפט המחוזי בנצרת התיר לפרסם היום (שני) כי בחודש שעבר הגישה פרקליטות מחוז צפון לביהמ"ש המחוזי בנצרת כתב אישום נגד שמעון כהן, בן 46 תושב קרית שמונה, המייחס לו 21 אישומים בגין עבירות של מעשים מגונים בנסיבות אינוס בעשרות קטינות מכל רחבי הארץ, באמצעות הפייסבוק, ובנוסף עבירות של התחזות לאחר, ניסיון למעשה מגונה בנסיבות אינוס וצריכת פרסום תועבה.
מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד יעל כ"ץ עולה כי במהלך השנים 2012-2016 פנה הנאשם, באמצעות שני חשבונות פייסבוק פיקטיביים, תוך התחזות לנער ולחייל - לעשרות קטינות ברחבי הארץ ובתואנות שווא החל ניהל עמן שיחות.
שיחות אלה, נותבו עד מהרה על ידי הנאשם לאפיק מיני בוטה. בחלק מן המקרים, שיחות אלה זכו לשיתוף פעולה של הקטינות, וזאת אך ורק משום שסברו שהוא בן גילן או מבוגר מהן בשנים מעטות. הנאשם ניהל עם חלק מהקטינות שיחות בעלות תכנים מיניים בוטים ועם חלקן, אשר לא שיתפו עמו פעולה, ניסה בכל כוחו, שוב ושוב לעשות כן.

עוד עולה כי בחלק מהמקרים  ביקש הנאשם מהקטינות כי ישלחו לו תמונות עירום שלהן או תמונות חושפניות אחרות, וחלקן אף עשו זאת. כמו כן שלח הנאשם לקטינות תמונות פורנוגרפיות בוטות; הכל לשם סיפוקו וגירויו המיני.
בנוסף, הגישה הפרקליטות לביהמ"ש בקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בשלב זה, הורה בית המשפט על מעצרו של הנאשם עד החלטה אחרת ודחה את הבקשה לאסור פרסום שמו של הנאשם.

לפני כשבוע, נעצר אורי ריבקין, תושב אשדוד (52) החשוד בביצוע מעשים מגונים בקטינות ברחבי גוש דן. לאחר שביקשה את עזרת הציבור בחיפושיה אחר חשוד במעשים מגונים ברחבי גוש דן, עצרה המשטרה את החשוד. מדובר בעשרות מקרים כשגילן של הקטינות נע בין 10 ל-11.