"זה היה אחד הרגעים המשמחים בחיים שלי", מספר הבוקר (שלישי) חיים, אביה של עדן לוי דדון, הנערה שנפצעה קשה בפיגוע ההתאבדות באוטובוס בירושלים לפני כשבועיים, והתעוררה אתמול ושבה להכרתה. דדון הייתה מונשמת ומורדמת ביחידה לטיפול נמרץ בהדסה עין כרם, אחרי שנפצעה בפיגוע בקו 12, בו נפצעו 19 בני אדם נוספים.



"אחרי כל התהפוכות שהיו לנו בשבועיים האלה. זהו אושר גדול", סיפר האב לניב רסקין בגלי צה"ל. "זה לא דבר פשוט לראות את הילדה לא מדברת, אולי לא שומעת, עם צינורות. זה דברים שמתסכלים", הוסיף.



חיים סיפר על רגע ההתעוררות של עדן, ואמר כי הוא נמצא 24 שעות ליד מיטתה: "קראתי לידה תהילים והיא פתחה עיניים. אני קורא לה: 'עדן',  והיא מסתכלת עלי. שאלתי אותה אם היא מזהה אותי והיא ענתה: 'ברור'. באותו רגע הורדתי דמעות של שמחה. זה אחד הרגעים המאושרים בחיים שלי לראות את עדן שוב איתנו". 



אביה של עדן סיפר כי היא "עדיין המומה, מבוהלת ומחוברת לצינורות הנשמה". הוא הוסיף כי לא דיבר איתה על רגעי האימה של הפיגוע, אבל להערכתו היא זוכרת אותם: "לא נכנסתי איתה לעומקים האלו, אם היא מבינה, אבל שאלתי אותה אם חצי שעה לפני הפיגוע היא זוכרת שהיינו ביחד וקנינו פלאפון והיא אמרה שכן". עוד סיפר כי "היא ראתה את אמא שלה והיא שמחה כמובן לראות אותה, היא בכתה כמה פעמים והורידה דמעות והיא שמחה להיות לידנו". 



חיים סיפר כי הרופאים מאוד אופטימיים לגבי מצבה של בתו: "הם אומרים שהפגיעה שלה בדרגה 2, ושאולי נצטרך התערבות כירוגית, נקווה שבעזרת השם זה לא יקרה. הרופאים עשו מעל ומעבר, הם שליחים. ברוך השם אין שום נזק לעדן מלבד הכווית, אפילו רסיסים לא היו לה חוץ מרסיס אחד קטן בעין".  



חיים ביקש מהמאזינים במהלך השידור בגלי צה"ל לעזור לבתו לקנות מחשב נייד כדי שתוכל ללמוד. עשרות פניות מיחידים ומחברות זרמו למערכת התוכנית על מנת לעזור, דבר ששימח אותו מאוד. "אני מאוד מתרגש, זה היה החלום של עדן וחבל שזה מגיע ככה. הצלחתם לרגש אותי כמו שלא התרגשתי אף פעם".