נפטר הנער בן ה-16, יובל ינקוביץ, שטבע בערב החג השני של פסח בחוף הסטודנטים בחיפה. ינקוביץ ז"ל, תושב נשר, היה תלמיד מצטיין בכיתה י', בבית הספר התיכון מקיף נשר, ומדריך בתנועת הצופים, שבט "נשרים". בנוסף, נבחר לקחת חלק במשלחת עירונית של תלמידים לביקור בקהילה היהודית התאומה של נשר בארה"ב ואמור היה לצאת לביקור במהלך הקיץ הקרוב.



הנער נפגע אנושות ביום חמישי האחרון ופונה לבית החולים רמב"ם בעיר. פראמדיק מד"א בנימין מורס שטיפל בו, סיפר כי הוא נמשה בסמוך לסוכת מציל על ידי כוח שיטור שהיה במקום. "הנער נמצא על ידינו כשהוא ללא דופק ונשימה בעקבות הטביעה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות והעברנו אותו לבית חולים להמשך טיפול כשמצבו קריטי", סיפר.


"בננו המיוחד הלך לעולמו"

הוריו, שלומית ושמוליק ינקוביץ, סיפרו כי "יובל, ילדנו המיוחד ויפה הנפש הלך לעולמו היום בבית חולים רמב"ם אחרי מאבק של ארבעה ימים בהם לחם על חייו. יובל היה נער אוהב חברים, רגיש, בעל נתינה, ודאגה לחבריו ואחיו. יובל שלנו היה נאה ונבון, בעל מאור פנים וחיוך שובה לב עם חוש הומור מיוחד. יובל היה בעל תשוקה לחיים, התמסר ללימודים ולהדרכה בתנועה. נער אוהב ואהוב על כולם".



עוד מסרו כי "ימים קשים עוברים עלינו ועל אחיו עדי ורן. אנחנו במותו מצווים להמשיך את דרכו באהבת האדם והזולת והמשך חיים מלאים ושמחים. גילינו שליובל חברים מדהימים וצוות חינוך והנהלה אוהב ומסור. מודים לעיריית נשר, למערכת החינוך, לחברת חשמל, כלמוביל וחיל הים על הליווי המחבק מהרגע הראשון ועד לרגעים קשים אלו".



מטעם עיריית נשר נמסרא כי ראש העירייה אבי בינמו, סגניו, חברי מועצת העיר, מ"מ מנכ"לית העירייה, מיכל ליבנה, ועיריית נשר כולה משתתפים בצערה של משפחת ינקוביץ על פטירתו של בנה יובל ינקוביץ ז"ל. בינמו כי "עיר שלמה התגייסה במהלך הימים האחרונים ללוות, לחזק ולתמוך במשפחת ינקוביץ. בני הנוער הנפלאים שלנו, תלמידי בתי הספר וחברי תנועת הצופים, יחד עם צוותי ההוראה בבית הספר ועובדי העירייה, יחד עם המשפחה המורחבת של יובל, עטפו וחיבקו את המשפחה ויחד התפללנו כולנו לשלומו של יובל וייחלנו לנס".



לאורך כל השבוע וגם בשעה זו צוות בית ספרו, יחד עם השירות הפסיכולוגי-חינוכי, יועצות בית הספר ומחלקת החינוך בעירייה, מלווים את התלמידים בכיתות בהן למד יובל.