אחרי 57 ימים ועשרות שעות בחדרי החקירות ובדיקת הזירות החשודות, כאלה שבוצעו בהן ארבעה מעשי רצח, לא הצליחה המשטרה לחלץ הודאה מהחשוד, פיודור בייז'רני באף אחד מארבעת המקרים שבהם מצאו את מותן ארבע נשים כשזירת הרצח עולה באש.



יחד עם זה, למשטרה ראיות פורנזיות משתי זירות הקושרות את החשוד להימצאותו בהן. הניסיון של הימים האחרונים, לרבות תרגילי חקירה מתוחכמים וחדשים של חוקרים מצוות חקירה ארצי מיוחד שהוקם במשטרה לפרשה בימ"ר חוף שם הוחזק בתא המעצר החשוד, לא העלו דבר שמוסיף לחקירת מקרי הרצח בהן אין למשטרה ראיות כרגע. זו הסיבה שהיום (רביעי) בתום הארכת המעצר שנקבעה בתחילת השבוע, הגישו המשטרה והפרקליטות הצהרת תובע על שניים ממקרי הרצח, האחד בחיפה והשני באשדוד ומעצרו הוארך בחמישה ימים.



בייז'רני בהארכת המעצר
בייז'רני בהארכת המעצר



כזכור, תחילת הפרשה בה בייז'רני חשוד כרוצח סדרתי, נחשפה בזכות חוקר דליקות שהתעקש כי דירה שעלתה באש באשדוד ובתוכה גופה של אישה לא נשרפה מקצר חשמלי או מסיגריה בוערת, אלא בשל הצתה מכוונת וכי האישה למעשה נרצחה קודם לכן. החוקרים מצאו עקבות דנ"א של אדם זר על אותה גופה, אבל אז התעוררה בעיה כיצד לקשור את הממצא שבידיהם לאדם לא מוכר שאין לו עבר פלילי. איכון טלפונים באותה זירה סמוך לאירוע השריפה הוביל לבייז’נרי, שזכה למעקב צמוד בניסיון לחלץ דוגמת דנ"א שלו ולהתאימו לזה שנמצא בזירה. אחרי שהתגלתה התאמה הוא נעצר כאמור.



בייז'רני הודה ששכב עם שלוש מארבע הנרצחות, אולם לטענתו הוא לא רצח אותן וכי את הנרצחת מתל אביב הוא בכלל לא מכיר. מהחקירה עולה כי אחת הנשים נרצחה לאחר שנאנסה.