אסון במהלך הטיול: ארבעה צעירים ישראלים טיילו אתמול בנחל ערוק בירדן, סמוך לכפר ע'ג'ר ודרומית לפטרה. במהלך הטיול נפל אחד מהצעירים, בן 23 מצוק ונפצע באורח קשה. חבריו הזעיקו כוחות חילוץ, שבשל מיקום האירוע התקשו להגיע למקום ורק לאחר מספר שעות הצליחו להגיע ונאלצו לקבוע את מותו של המטייל.



ממשרד החוץ נמסר כי אתמול התקבל דיווח דרך יחידת חילוץ ערבה, לגבי ארבעה מטיילים שטיילו באזור נחל ערוק, וכי אחד מהם נפל מצוק במהלך הטיול וחבריו דיווחו כי מצבו קשה מאוד. עם קבלת הדיווח, התחיל נסיון להחדיר כוחות חילוץ לנקודת הנפילה. השגרירות הישראלית בירדן, כולל השגרירה עינת שליין, מיד פנו לרשויות הירדניות לקבלת סיוע, גם בבירה מול משרד החוץ המקומי וגם יצרו קשר ישירות עם המשטרה המקומית כדי שיוציאו כוחות חילוץ.



כוחות החילוץ הגיעו למקום הנפילה בסביבות השעה 23:30, כשהאירוע התרחש בשעות אחר הצהריים המאוחרות ונאלצו כאמור לקבוע את מותו. על מנת להגיע אל הישראלי, כוחות החילוץ היו צריכים לצעוד רגלית בוואדי כחמישה קילומטרים והגופה חולצה על גבי אלונקה עד הגעה לאזור עם נגישות. סגן השגרירה, איתן סורקיס, יצא לאזור האירוע וחבר לגופה ולקבוצה וסייע בשטח.



לאחר החילוץ הגופה הובאה לבית חולים סמוך ואריה זקן, סגן הקונסול הישראלי בירדן, נמצא בקשר עם הרשויות על מנת למנוע את נתיחת הגופה ועל מנת להביא ארצה בהקדם.