אמש חוסל בצפון תל אביב העבריין שי שירזי, בנו של איש העולם התחתון ריקו שירזי. "האבא יושב בכלא לשמונה שנים על עבירות מסוג פשע, וגם שי שירזי השתחרר לאחרונה מהכלא על עבירות מסוג פשע", סיפר הבוקר ׁ(ראשון) בוקי נאה לגבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM", "מה לעשות שכאשר הם משתחררים הם ממשיכים לעבוד בעבודה שאליה ייעדו אותם אבותיהם, כמו בסיציליה. שי שירזי היה בחור נחמד ואפילו התחתן לתקופה קצרה עם בחורה שהופיעה בתוכנית 'הרווק', וכל המדינה ראתה אותה בוכה, כשגיא גיאור לא בחר בה. הבחור שהיה איתו אמש במכונית ונפגע, שם משפחתו הוא אברג'יל, מיקי אברג'יל, שהיה שומר ראש שלו. מתישהו תהיה הלוויה, ואז תהיה נקמה וירד עוד דם", הדגיש נאה.
 

"לפני שבועיים משטרת ישראל עצרה, והגישה כתב אישום, נגד חבורה שהייתה בקואליציה של הבחור הזה שירזי ושל 'חבר'ה טובים' של דומרני מהדרום, שרצו להרוג מישהו", סיפר נאה. "יש כנראה איזה מושתל בתוכם, איזה סוכן או מכשיר האזנה, והמשטרה עצרה אותם. כנראה שזה שרצו להרוג אותו אמר, אם אני לא אהרוג אותם, הם יהרגו אותי, כי יהיו להם אנשים אחרים. לזכותם יאמר שהם דואגים לציבור ועושים את זה בפינות חשוכות מול בית הקברות קריית שאול ולא ברחוב הומה אנשים. מגיעה להם על זה תודה רבה".
 

"החיסול הזה מסמל את העובדה שלצערנו הרב יש בישראל הרבה פשע, ומשטרת ישראל לא מצליחה להילחם בפשע בדרכים שהיא רוצה, אבל מי שעושה עבור המשטרה את העבודה בשורה התחתונה, זה הפושעים", ציין נאה. "לפני 3-4 שנים משטרת ישראל עצרה את שי שירזי, וטענה בבית המשפט שהוא ניסה להיכנס למועדון בתל אביב בשם 'הנייט', ולא הכניסו אותו, אז הוא נורא התרגז, היה מאוד פגוע, לקח מכונית ואופנוע עם חברים שלו, והם נסעו מול ה'נייט' וירו צרור ארוך. נהרגו שם שני אנשים, שגיא אור, בעלים של חברת האבטחה 'צוות שגיא', ורפי רינאווי, בעל פיצוציה שלפני כן היה קצין משטרה. המשטרה היתה בטוחה שזה הסיפור, אבל לא היו לה מספיק ראיות, ואז הוא (שי שירזי) שוחרר. לראש צוות החקירה אז קראו פקד ניסים דאודי. אותו דאודי שלא הצליח אז להרחיק את שירזי מהחברה, הוא כיום ראש משטרת צפון-תל אביב, שעמד אמש בזירת הרצח ופיקד עליה. כלומר הפושעים הרחיקו במקומו את שי שירזי מהרחובות".

 
גזית שאל מה יוצא לאותם עבריינים שבסוף מחוסלים, מחיי הפשע, ונאה השיב: "למשך תקופה קצרה מחייהם יש להם מכונית BMW חדשה, שחורה או לבנה, והחבר'ה אומרים 'וואוו, זה גבר', והם עושים פוזה, אבל אחרי זה בא מישהו והורג אותם, והם לא יכולים להכניס את ה-BMW לתוך הבור, הוא נשאר בחוץ, אז מה הם הרוויחו בחיים? מה נהיה להם? אבל הם לא חושבים כמונו. וגם כשלא תופסים אותם ולא מחסלים אותם, אלוהים מעניש אותם. יש להם בעיה קשה מאוד. כשהם עושים משהו רע, ובכל זאת הם בני אדם, כשהם ישנים בלילה, בא להם הנרצח בחלום ויושב להם על הווריד ובוכה להם, והם משתגעים, ומתאבדים, וכל מיני צרות צרורות, והם לא מבינים את זה. מה לעשות, אבל הם נולדו לתוך עולם הפשע, שבו אין ואקום. על כל אחד שהמדינה מצליחה להכניס לכלא ועל כל אחד שהפושעים מצליחים להרוג יש ארבעה חדשים בענף".


עורך תוכן 103 FM: אסף נבו