אשת התקשורת ספיר ניסני החשודה כי שפכה שמן רותח על אמה וגרמה לפציעתה החמורה, שוחררה היום (שני) בבית משפט השלום ובהסכמת המשטרה והפרקליטות, למעצר בית בן 14 ימים. היא שוחררה בתנאי הרחקה ובאיסור יצירת קשר עם בני משפחתה. עד כה לא הצליחו החוקרים לבסס בתיק האמור ראיות לכאורה מעבר לראיות הנסיבתיות, מה שמקשה על הפרקליטות לקבלת ההחלטה האם בכל זאת להאשים את ניסני בעבירה של ניסיון לרצח. בינתיים מסתמן כי בתקופת מעצר הבית של ניסני, תגבש הפרקליטות החלטה בעניין ובסיומה יוגש נגד אשת התקשורת כתב אישום שככל הנראה ייחס לה עבירה של גרימת חבלה חמורה ברשלנות.



על ניסני, נאסר ליצור קשר עם מי מהמעורבים או העדים בפרשה במשך 30 יום. עוד נקבע כי עליה להיות מורחקת מאמה ומבני משפחה למשך 30 יום ונאסר עליה לקיים ראיון כלשהו בכל כלי תקשורת במשך 14 ימים.



כזכור, ניסני נעצרה על ידי חוקרי תחנת כפר סבא בחשד ששפכה שמן רותח על גופה של אמה, בעת שזו ישנה במיטתה בחדרה, וגרמה לה לכוויות קשות בכל חלקי גופה. האם מאושפזת עדיין בבית החולים "תל השומר" ברמת גן כשהיא מורדמת ומונשמת. לניסני ייחסו החוקרים עבירות של ניסיון לגרימת מותה של האם.





"סיפקה תשובות הזויות"



במהלך החקירה ובעת שהותה של ניסני במעצר, נערך לה עימות ארוך עם אחת מאחיותיה במהלכו הטיחה בה האחות טענות קשות על מערכת היחסים בינה לבין האם ועל העובדה שניקתה את הזירה לאחר האירוע בבית המשפחה תוך כוונה לשבש חקירה לכאורה. עוד הטיחה בה האחות כי עשתה את המעשה בכוונת תחילה



עוד במהלך החקירה ביקרו חוקרי מז"פ (מחלקה לזיהוי פלילי) מספר פעמים בזירה, אך עד כה לא הצליחו החוקרים להוכיח באופן מוחלט את הכוונה שמאחורי מעשיה של ניסני. חשוב להדגיש כי בכל שלבי החקירה השיבה ניסני לשאלות החוקרים בתשובות לפיהן מעדה על שואב אבק רובוטי, מה שגרם לשפיכת השמן לטענתה על גופה של אמה. היא אישרה את מערכת היחסים הבעייתית עם אמה, אולם טענה כי אין לכך כל קשר לאירוע המצער.



במשטרה המשיכו לגרוס ולהאמין כי ניסני בנתה סיפור כיסוי למעשה הנפשע, בו היא מאמינה כביכול. "היא סיפקה תשובות הזויות לכל שאלה שנשאלה, החל מהעובדה שטענה כי התכוונה להכין שיקוי ולכן נכנסה לחדרה של אמה עם מחבת רותחת, דרך המעידה לכאורה על השואב אבק ועד לניקוי הזירה כשאמה היא זאת שביקשה ממנה לנקות, כדי שאחיותיה לא ירא את שהתרחש", אמר גורם בכיר המעורה בפרטי החקירה.