תושבת קרית גת מואשמת שדקרה על רקע רומנטי, באמצעות סכין במהלך נסיעה ברכב, את בן זוגה של בת זוגה לשעבר, כך עולה מכתב האישום שהוגש היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע. 



על פי עובדות כתב האישום, ב-27 באפריל קבעה מלוינה בדלבאיב (24) להיפגש עם המתלונן על מנת לשוחח וליישב ביניהם את הסכסוך, תוך שהיא זועמת על כך שעירב בפרשה את בן דודה ולא שוחח ישירות איתה. תוך כדי נסיעה לבית קפה בצומת פלוגות, הנאשמת, שהצטיידה בשתי סכינים, שלפה אחת מהן, הצמידה אותה לגרונו וחתכה אותו בבית החזה. המתלונן ניסה להרחיק את הסכין מגופו ובעוד הוא נאבק עם הנאשמת ומנסה להוציא את הסכין מידה, היא הוציאה מכיסה את הסכין השניה.



המתלונן, שחשש לחייו, הסיט את הרכב לשול הימני של הכביש, פתח את דלת הנהג, קפץ מהרכב בעודו נוסע ונמלט על נפשו. הרכב המשיך בנסיעה עד שנבלם בתחנת אוטובוס שהייתה במקום. המתלונן הגיע לצומת, פנה לשוטרי מג"ב שהיו במקום וביקש את עזרתם.



בד בבד, ברחה הנאשמת מהרכב ועצרה רכב שעבר במקום בניסיון להימלט מזירת האירוע עד שנעצרה באותו יום על ידי שוטרי תחנת קרית גת.



כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד הילה דרימר-יאיר מפרקליטות מחוז דרום, מייחס לנאשמת ביצוע עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות (באמצעות נשק קר), פציעה בנסיבות מחמירות ונשיאת סכין שלא כדין.