תן חצי מנה


ARIA חוגגת עצמאות 68 במסיבה עם DJ wild מאיביזה בשתי הקומות. לרגל יום ההולדת למדינה, השף גיא גמזו הרכיב תפריט ספיישלים חגיגיים, שיוצעו לצד התפריט הקבוע של המסעדה, בסגנון "על האש" ישראלי קליל בדמות שלל מנות ישראליות אהובות שיוגשו כחצאי מנות בפיתה. להשלמת האווירה החגיגית, ייהנו החוגגים מתפריט קוקטיילים רחב שיוגש במסיבה בשתי הקומות. ARIA, נחלת בנימין 66, תל אביב.

על האש וקוקטייל בשתי קומות. צילום: יח"צ
על האש וקוקטייל בשתי קומות. צילום: יח"צ

 

יוצאים לרחובות
 

ברחובות פותחים ביום העצמאות לא פחות מחמישה מתחמי בימות בידור, שירה והרקדות, שהותאמו מבעוד מועד לכלל האוכלוסייה, כולל, כמובן, מפגן זיקוקים. ביום העצמאות עצמו יתקיים מסע אופניים מסורתי בין שביליה ומשעוליה של העיר. חובבי ההליכה יוכלו גם להצטרף לסיור מיוחד בעיר, ודרכו ללמוד על הסיפור של רחובות בתקופת מלחמת העצמאות. באמנים שיופיעו בחמשת המוקדים: סאבלימינל, מושיק עפיה, נורית גלרון, אלון אולארצ'יק, אבנר גדסי, להקת אלייב, נסרין קדרי, בן רביד ועוד. בצאת החג: דני סנדרסון בקבלת פנים חגיגית.

כיכר העצמאות
 

גם השנה צפויים להציף את נתניה רבבות חוגגי עצמאות מודל 68, בכמה מוקדים ברחבי העיר, כשמרכזי בהם הוא פארק אגם החורף. בתפריט: זיקוקי דינור, הופעות של יובל המבולבל, רותם כהן, לירן דנינו ואליעד נחום. הסעות ללא תשלום ייצאו מרחבי העיר לרווחת הקהל הרחב, החל מהשעה 20:00. בכיכר העצמאות יככבו שירי מימון ושמעון בוסקילה במיטב להיטיהם. בתום המופע תתקיים ברחבת הכיכר הרקדה המונית לתוך הלילה עם המרקיד ירון כרמל.

מרגישים כחול לבן. עצמאות בנתניה. צילום: יח"צ
מרגישים כחול לבן. עצמאות בנתניה. צילום: יח"צ
 

קרחנה בגן הפסלים
 

מועדון החתול והכלב מייבאים לישראל, מקורי ליום עצמאות, את די.ג'יי סולומון, שם כבד בתעשייה, שירקיד את קהל החוגגים במסיבת ענק בגן הפסלים בפארק הירקון. המסיבה תתרחש ביום חמישי, 12.5 בין השעות 23:00-13:00. לצדו של סולומון ינגנו רזידנטים מייד אין החתול והכלב, ביניהם גיא מנצור, שנמצא כרגע בעיצומו של מסע כיבוש חובק עולם. הכניסה מגיל 23. 225 שקלים. כרטיסים מוזלים במכירה מוקדמת.

אורגינל ליום עצמאות. DJ Solomun. צילום: יח"צ
אורגינל ליום עצמאות. DJ Solomun. צילום: יח"צ

 

מפרץ העצמאות 
 

עומר אדם, אביב גפן והתעויוט, ברי סחרוף, עילי בוטנר וילדי החוץ, מרסדס בנד, ג'יין בורדו, אנגיל סי ולוסיל קרו, מה קשור, ירון אילן ועוד, כולם יופיעו על בימות הבידור ברחבי חיפה. בגן האם - הופעות חיות עם מיטב אמני האינדי; בגן אופירה נבון בשכונת שפרינצק - מוזיקה ים תיכונית, בקריית שמואל - מופעים מיוחדים למגזר הדתי, בספורטק בשכונת נווה שאנן - מופעים לילדים. אור הזרקורים יופנה השנה לאמנים ולהקות מקומיות שיופיעו בבמות המרכזיות, ובהם: "עומרי סבח ופרויקט טווח ארוך", להקת "סטנד סטיל" ולהקות המחול של חיפה. במקביל, צפויים צעירי חיפה לחגוג ברייב ענק סטייל מסיבות "הצובחוץ", שיתקיים במקביל בשדרות מוריה ברכס הכרמל ובשדרות אח"י אילת בקרית חיים. החגיגות יחלו בשעה 20:00, הכניסה לכל האירועים חופשית.
 

ניגון הפטישים

ישראל חוגגת 68 ובדאנג'ן פותחים לכבודה מסיבה אדירה, עם הבטחה לחגוג לה עד אור הבוקר בלבוש כחול לבן. ברפרטואר: שתי רחבות. אחת תוקדש למסיבת רחוב, מוזיקה, בר, מתקני אקרובטיקה ושעשועים; השנייה, שתתמקם בתוך המועדון, להופעות פטיש לחג העצמאות של מיטב הפרפורמרים של המועדון. כמסורת החג, יחולקו במהלך המסיבה פטישי יום העצמאות, בועות בטעמים, זיקוקים ועוד. דאנג'ן. השרון 21 ת"א. 11.5. רביעי. פתיחת דלתות: 23:30. דאנג'ן, השרון 21, תל אביב.

אקרובטיקה ושעשועים. עצמאות בדאנג'ן. צילום: יח"צ
אקרובטיקה ושעשועים. עצמאות בדאנג'ן. צילום: יח"צ

 

חופשיים לחגוג
 

13 אגודות הסטודנטים בארץ התאחדו לטובת  מסיבת עצמאות אחת גדולה, תחת הטייטל: RAVE כחול לבן 2016,  בהשתתפות אלפי סטודנטים. כל זה יקרה היום, 21:30, ברחבה המרכזית של סוראסקי, אוניברסיטת תל אביב. על הסט: Funkeepers, תום דוידסון, איתי יצחקי ובן אזולאי בדאבל סט.

המסיבה של המדינה. עצמאות סטודנטיאלית. צילום: יח"צ
המסיבה של המדינה. עצמאות סטודנטיאלית. צילום: יח"צ

 

בלילשלם בירושלים
 

עצמאות ירושלמית: בכיכר החתולות תפעל הבמה המרכזית החל מהשעה 21:00 עד חצות. ברפרטואר: הופעות של נופך בטאט, אילנה אביטל, שרי ועוזי פוקס עם רותי נבון, שחר עמרם, בינת אלפאנק, מאור אדרי, חנן בן ארי. בחצות: זיקוקי דינור מעל גן העצמאות. במגדל דוד יחגגו עצמאות תחת הטייטל "פטישים בלילה", כשעשרות המשתתפים בו ינסו, יחד עם הקהל, למפות מחדש את מפת השבטים הישראלית העכשווית במופעי מחול, פרפורמנס, מוזיקה ושיחות. על במת כיכר ספרא תתרגש הרקדה המונית של ריקודי עם ועמים עם מיטב המרקידים, שירי ארץ ישראל הישנה, שירי הלהקות הצבאיות, ועינת שרוף עם שירה בציבור וריקודי עם ועמים. ארבע מסיבות רחוב מסדרת הפרונט סטייג' יתקיימו  במקביל: מדרחוב ההסתדרות, מדרחוב לונץ, מדרחוב הלל, ובמשולש החבצלת הורקנוס הלני המלכה.  הכניסה חופשית.