גבר כבן 37 נפצע באורח קשה בפיצוץ שאירע הבוקר (ראשון) ברכב ברחוב דוד אלעזר באור יהודה. הרקע למעשה הוא פלילי. חובשים ופרמדיקים העניקו לאיש טיפול רפואי במקום, כשהוא מחבלות בגפיים ובחזה ונמצא בהכרה. לאחר מכן פונה הפצוע לבית החולים תל השומר. כוחות גדולים של משטרה הגיעו לזירה. 



לפי עדויות של שכנים שהיו באיזור הפיצוץ, עולה כי ברכב שהו בני משפחתו של הגבר שנפצע, כאשר המדובר ככל הנראה על אישתו וילדיו. במשטרה בודקים עדויות אלו, ובשלב זה הערכה היא כי מדובר במטען קטן בעוצמתו.



כונן מד"א, חובש רפואת חירום אסף שהגיע ראשון למקום סיפר: "על המדרכה סמוך לרכב שכב גבר כבן 37 בהכרה עם חבלה בחזה ופציעות מדממות בגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח והוא פונה  במהירות בניידת טיפול נמרץ לבי"ח תל השומר כשמצבו מוגדר קשה". 



בשבת שעברה חוסל בתל אביב שי שירזי, בנו של ראש ארגון הפשיעה ריקו שירזי. מחקירה ראשונית עולה כי המתנקשים עקבו אחרי שירזי (32) ואחרי אדם נוסף שהיה עמו וחיכו להזדמנות. כשמכונית המאזדה הלבנה עצרה ברמזור בפינת הרחובות אלי תבין ומשה סנה, הם פתחו באש וריססו את המכונית.
צוותי מד"א פינו את השניים לבית החולים איכילוב בעיר תוך פעולות החייאה לשירזי - שמותו נקבע כעבור זמן קצר. לאחר החיסול התעורר חשש גדול מגל חיסולי נקמה בעקבות חיסולו של שירזי הבן. לפני כחודשיים נרצח באותו אזור בתל אביב אבנר מאיו, מעדי המפתח במשפט נגד אנשי מוסלי.