הסיפור הבא נחשב למאוד לא שיגרתי, עד כדי התערבות בארוחת הערב של ימי שישי. הוריו של הבעל חויבו להכין שניצל מיוחד לנכדתם, כך נקבע ע"י ביה"ד הרבני האזורי בחיפה. 


התביעה ההזויה הזו אכן נדונה בפני בפני פורום משפטי בישראל, או לפחות פורום המחשיב עצמו לכזה. היא הוגשה ע"י תושבת הצפון  נגד הוריו של בעלה, שבה נטען בין היתר כי, "לאחרונה סירבה האישה להגיע לארוחת שישי אצל הורי הבעל שהינם שומרי מסורת בטענה כי הילדה הסובלת מרגישות למזון מסוים וסובלת כתוצאה מכך מהקאות ומרגישות לריחות". על פי  האם, הילדה צריכה לאכול אוכל מיוחד, כאשר הורי הבעל  מסרבים להכין עבורה אוכל מיוחד וכי, לא יעלה על הדעת שהאישה תבוא עם צידנית לביתם". 
 
בדיון פירטה האם גם אילו שניצלים על הוריו של בעלה להכין לילדה כתנאי להגעתה לארוחות ערב שבת בביתם. עו"ד שרין סולן, טענה בדיון בשמה של האישה, "כי אם היא וילדיה, לרבות הילדה הסובלת מרגישות בקיבה, מוזמנים לאירוח נאות, מקובל כי המארחים, ובפרט שמדובר בסבא ובסבתא, יכינו אוכל מתאים לילדה הסובלת". עוד נדרשו הסבא והסבתא במהלך הדיון להקדים את שעת הקידוש בשביל הילדה. 


בסופו של דבר קבע בית הדין כי נושא זה, בשלב ראשוני, יוכרע על ידי יועצת בית הדין "ובמידה וזו לא תצליח לפתור נושא המחלוקת, יופנו הצדדים ליועצת זוגית נוספת אשר לה המומחיות בנושאים מסוג זה".