בשירות בתי הסוהר (שב"ס) בודקים בימים אלו שתי תלונות כנגד שני אנשי סגל, האחד עובד מנהלה והשני רס"ר משמעת בחשד לביצוע עבירות בעלות אופי מיני לכאורה והתנהלות שאינה הולמת. במקרה הראשון התלונן בעלה של עובדת ניקיון במחוז הצפוני כי עובד מנהלה ניהל קשר אינטימי עם רעייתו וזאת לכאורה בניגוד לנהלים ותוך ניצול יחסי מרות, תלונה זאת נבדקת בימים אלו על ידי גורמים בשב"ס ולא מין הנמנע כי לא מדובר כלל בעבירה פלילית או משמעתית אלא התנהלות מוסרית שאינה ראויה לכאורה.

במקרה השני הועברה תלונה לנציבות שב"ס ממנה עולה כי רס"ר משמעת בבית הסוהר גלבוע, נכנס לערוך ביקורת במגורי בנות וזאת על פי התלונה בשעה שאחת הסוהרות היתה בלבוש חלקי או כזה שלא היתה מוכנה לעמוד מול הרס"ר. גם מקרה זה נבדק על ידי נציבות שב"ס וגם כאן עולה הרושם הראשוני לפיו לא מדובר בעבירה פלילית כלל אלא בקבלת החלטות שגויה מצידו של רס"ר המשמעת שנכנס למגורי הבנות ללא כל התראה מוקדמת. בניגוד לפרסומים הקודמים, שני העובדים, הן רס"ר המשמעת והן עובד המנהלה, לא הושעו מתפקידם בשלב זה.
גורם בשב"ס ציין כי "על פניו, מבלי להיכנס לפרטים, שני המקרים אינם מעלים חשד לעבירה פלילית, אלא בעיית התנהלות מצידו של הרס"ר משמעת במקרה האחד ובעיה מוסרית מצידו של עובד המנהלה במקרה האחר. בכל מקרה התלונות נבחנות בימים אלו".