תקרית אלימה בין מפגינים ושוטרים בירושלים: במהלך הפגנה נגד גיוס חרדים לצה"ל, שהתקיימה אתמול בכביש 1, בה השתתפו עשרות בני אדם, שלף לוחם מג"ב אקדח לעבר המפגינים, לטענתו לאחר שחש מאוים. את הסרטון ובו התיעוד של המעשה, פרסם כתב חדשות ערוץ 2 יאיר שרקי דרך חשבון הטוויטר שלו. במג"ב ובמשטרה אומרים הבוקר (שני) כי מדובר בתגובה לאיום שחש הלוחם.



התקרית אירעה סמוך לשעה 23:00, בעיצומה של ההפגנה שנשאה אופי אלים כבר בתחילתה. לפי עדויות מהאירוע, המפגינים החרדים במקום אחזו במקלות ובאבנים, תקפו והיכו שוטרים ואף השליכו לעברם אבנים. כתוצאה מהמעשים, שוטר נפגע מאבן שנזרקה לעברו. בשלב הזה, כפי שניתן לראות בסרטון, בעת שהרוחות התלהטו, שלף אחד הלוחמים את אקדחו וכיוון אותו לעבר המפגינים. 

"לבחון את התנהגות המפגינים"
ממג"ב נמסר הבוקר בעקבות האירוע כי "השוטרים והלוחמים הותקפו ע"י מפגינים, הלוחם שלף את אקדחו האישי כשחש מאוים ולאחר שאחד השוטרים נפגע". עוד נמסר כי "צריך לבחון את התנהגות המפגינים שתקפו שוטרים במוטות ובאבנים".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי "הסרטון מציג תמונה חלקית של אירוע סדר ציבורי אלים. מחקר ראשוני של העובדות, עולה כי במהלך מעצר של חשוד בהפרת סדר, הקיף המון זועם את השוטרים, תוך ניסיון אלים לסכל פעולת אכיפה מתחייבת שהתבצעה, כאשר חלק מהחשודים אף תקפו באמצעות מקלות ואבנים את השוטרים. כתוצאה מעוצמת האלימות שהופנתה כלפי השוטרים, פונה שוטר לטיפול רפואי ושוטר שחש מאוים שלף את אקדחו". כמו כן נמסר כי "יחד עם זאת, בהתאם לנהלי המשטרה, מתבצע תחקיר מבצעי לבחינת כלל נסיבות האירוע".