יקיר יפרמוב בן ה-16 מבאר שבע נהרג אתמול לקראת חצות בתאונת הדרכים שבה פגע רכב בו ובחברו בעת שרכבו על אופניים חשמליים – כשהם ללא קסדות. היום (חמישי) אחר הצהריים הובא הנער למנוחות בבית העלמין החדש בבאר שבע. 

הנהג שפגע בשניהם נחקר ושוחרר על ידי חוקרי אגף התנועה של משטרת ישראל. מבית החולים סורוקה נמסר, כי הנער השני שנפגע בתאונה במצב בינוני, והוא נותח ומאושפז במחלקת הכירורגית.
שני הנערים נדרסו על ידי רכב פרטי מסוג "מאזדה" שהגיע מכביש 40 לבאר שבע, בעת שרכבו ברחוב הצדיק מירושלים. מחקירת אגף התנועה עולה, כי יפרמוב נסע עם חברו, שהרכיב אותו על האופניים. נהג הרכב פגע בשניהם. החבר נפצע באורח בינוני, ואילו יקיר נפצע באורח אנוש, ומותו נקבע בבית החולים סורוקה בעיר, לשם פונו שניהם בניידת טיפול נמרץ.

עמיחי כהן ויקיר דמרי, פרמדיק וחובש שטיפלו בפצועים, סיפרו: "קיבלנו קריאה על תאונה קשה עם מעורבות של אופניים חשמליים ורכב פרטי. הגענו למקום, ועל הכביש שכבו שני נערים בני 16 ולצדם אופניים חשמליים. אחד מהם היה מחוסר הכרה וסבל מפציעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל פעולות החייאה. הנער השני היה בהכרה מעורפלת וסבל מפגיעות קשות בגפיים. לאחר טיפול רפואי ראשוני בשטח פינינו גם אותו לבית החולים".

 

"למה אתה משקר? זה לא יכול להיות"

קיר הפייסבוק של יפרמוב התמלא בפוסטים של חבריו העצובים. "למה אתה משקר? זה לא יכול להיות" וזה קרה, יקיר אהוב שלי, איך זה קרה? בעצם למה זה קרה? איך זה יכול לקרות?", כתבה ליטל תאירוב. "לא ממזמן היינו ביחד, ילד שלי אין לי מלים לתאר את התחושה שלי עכשיו, אני מרגישה כאילו אלוהים עושה לי את זה בכוונה, אני כותבת את זה ואני בוכה, אני מתגעגעת אלייך! אלוהים למה? זה כאילו חצי ממני הלך. יקיר תשמור אליי מלמעלה. אני לא רוצה להאמין שאתה מת, אני לא רוצה לכתוב את זה אבל יקיר יפרמוב זה כבר לא אותו יקיר, עכשיו זה יקיר יפרמוב ז''ל. קשה לי לכתוב את זה. הייתי עושה הכל כדי שתחזור".
מקסים רמלר כתב לו: "אני רוצה לחזור איתך לאותם ימים שהיינו יושבים וצוחקים, כאילו אין מחר. הלוואי והיית יכול לחזור איתי לאותם ימים אחי. אני מתגעגע אלייך נורא. אני לא מצליח להאמין לזה שאתה לא איתנו יותר. היית חלק ממש יקר בחיים. שלי קשה לי בלעדייך אחי אני אוהב אותך".
"אח שלי היקר זה הדרך שלי לבטא את כאב שלי עד כמה שאני מתגעגע", כתב לו טוהר אסולין, בסגנון בו דיברו יחדיו. "אח שלי, אני פשוט אוהב אותך. נישבע לך, אתה בן אדם מלאך מלאך. תשמור עלינו מלמעלה, שמור על כל עם ישראל מלמעלה".
"יקיר, מה? אין סיכוי", כתב לו חברו מקסים יבטשינקו. "זאת המחשבה שעברה לי בראש מתי ששמעתי את מה שקרה. זה עדיין לא נתפס אתה הייתה בן אדם פשוט זהב, אם הייתי צריך עזרה ידעתי למי לפנות ישר עלייך! בבוקר כשהתעוררתי שמעתי את זה שאתה לא איתנו יותר פשוט נעמדתי וצמרמורת כיסתה את כל גופי. אח יקר שלי אין לי מילים פשוט לתאר אותך, אתה כל הטוב בבן אדם אחד".