טל ואביעד דברו בתכנית הבוקר שלהם על כשלון המו"מ של המחנה הציוני: "איך בא לי להיות בישיבת הסיעה שמרב מיכאלי מכנסת כדי לדון בכשלון המשא ומתן עם נתניהו", אמר טל. "מסכנה, לדעתי בכל שנותיה בתקשורת היא לא נתקלה בזעם ובצרחות שיהיו היום בישיבה. אם רק הקירות היו יכולים לדבר".



עוד הוסיף: "19 מצלמות הייתי שם שם ומכניס את זה לפסטיבל דוק אביב הבא. זה הולך להיות סרט שאתה תבכה, אתה תצחק, אתה תשמח ובעיקר תהיה מיואש בסופו. זה נורא מה שקורה. בוז'י כועס שיחימוביץ אמרה שהוא כלב, ואומר איך אפשר להשוות מנהיג לכלב". "ממש מנהיג", לגלג אביעד. "הוא גם אמר שזו חציית גבול. נכון, זאת חציית הגבול. לא זה שלקחת את כל קולות המצביעים וזרקת לביוב".



בהמשך תיארו השדרנים את הכניסה הדרמטית של ח"כ יחימוביץ' לישיבה: "שלי אגב שאלה משירזי משאית של מצעד הגאווה הקרוב. היא מגיעה עליה עם הדראגיסטיות מאחוריה ועם מוזיקה חזקה היא עושה כניסה לישיבה. יהיה חושך פתאום, ואז אלומת אור קטנה ויצאו שני רקדנים בזמן שמשמיעים מוזיקה אלקטרונית ברקע. פתאום היא תעלה מלמטה כמו ביונסה. איך שהיא עולה נדלקים האורות והיא מסתכלת על הקהל, מאווררים חזקים מרימים לה את השיער צלילים ראשונים של סינגל ליידיז ואז היא יוצאת. על פחות מכניסה של ביונסה היא לא מתפשרת. בצד יושב אראל מרגלית ואומר 'קיבינימט!' והיא פונה אליו: 'אראל אמרתי שתכנס בקיו.  אני עושה או או או ורק אז אתה צועק קיבינימט'".