אלימות בקרב בני הנוער: נעצרו שני נערים בני 16 בחשד כי תקפו נערים ודקרו את אחד מהם, במהלך סוף השבוע האחרון באשדוד. ככל הנראה הסיבה לדקירה היא סיגריות. בחקירתם של השניים הם קשרו עצמם למעשה ומעצרם הוארך במספר ימים. היום (שלישי) תבקש המשטרה להאריך שוב את מעצרם בבית המשפט.



בליל חמישי התקבל דיווח על תגרה בין בני נוער בפארק הסיטי בעיר אשדוד שבמהלכה נדקר צעיר כבן 16. למקום הגיעו כוחות משטרה שהחלו באיסוף עדויות ותחקור המקרה. למחרת האירוע נעצר אחד החשודים במעשה, קטין תושב אשדוד והוא הועבר לחקירה במחלק הנוער של משטרת ישראל ומעצרו כאמור, הוארך ביום שישי בבית המשפט.



בנוסף, קטין נוסף תושב העיר אותר והועבר לחקירה במשטרה לאחר שהוא חשוד במעורבות באירוע. מעצרו של הקטין הוארך אתמול ביממה נוספת להמשך החקירה. "מדובר באירוע שיכול היה להסתיים אף בפציעה חמורה. פעילות מניעה בקרב בני הנוער מבוצעת כל העת על ידי מחלק הנוער במשטרה בשיתוף גורמים נוספים, אך נדרשת גם מעורבות הורית על מנת להשיג תוצאות טובות יותר", ציינו במשטרה.



מפרטי החקירה עולה כי שני החשודים פגשו ביום חמישי בערב, במקום האירוע, שלושה נערים אחרים וביקשו מאלו סיגריה. לאחר שנענו בשלילה, ערך אחד מהחשודים חיפוש במכנסיו של אחד הנערים ומצא שם קופסת סיגריות. בשל כך התעצבן החשוד והחל תוקף את הקורבן, הוציא סכין וככל הנראה ניסה לדקור את הקורבן בבטנו. המותקף שניסה להתגונן הרים את רגלו כלפי מעלה וספג את הדקירה בירך תוך שהוא חטף אגרופים לפניו. לפי החשד, ניסה התוקף לדקור נער נוסף ללא הצלחה משום שהוא הצליח לברוח מהמקום החשודים נמלטו מהמקום ואילו הנער הפצוע פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, שם נאלץ הצוות הרפואי לבצע תפרים ברגלו.