טל ואביעד התייחסו בתכנית הבוקר שלהםלדוח המבקר על פרשת ביביטורס, והסערה סביב הוצאות הנסיעות של משפחת נתניהו.  



"זה שוב מממשיך את אותו הדפוס של התנהגות משונה, חמדנית מלוכנית של אנשים שבאמת משוכנעים שהמובן מאליו זה שהם יהיו בשלטון", פתח הצמד. מסתבר שלנתניהו אין כרטיס אשראי, וכל הזמן אנשים שילמו את ההוצאות שלו, והוא לדבריו החזיר להם. הרל"ש שלו, למשל, שילם את החשבון, והוא אומר: "הוא לא מבין בכרטיסי אשראי, מה אפשר לעשות?". 

"זה איום ונורא שהוא לא מבין בכרטיסי אשראי, זה אחד המנגנונים הפשוטים של העת המודרנית", תהו טל ואביעד. "תקציב דו שנתי כן וכרטיס אשראי לא? אם הוא לא מבין בכרטיסי אשראי האם הוא מבין בעניינים סבוכים יותר? אולי בגלל זה המצב חרא בכלכלה כבר הרבה  שנים. לחפש את הוויזה בתוך הארנק זה יותר מסובך מלהבין אם זה אתה משלם". 
"זו סתם מן המצאה כזו, זה טיוח", טען הצמד. "הוא פשוט באמת לא מבין שהוא צריך לשלם על דברים. הרי זה כמו להגיד אני"לא מבין בקפוצ'ון", או "לא מבין בתפריטים", הוא יודע שיש פה, והפה אוכל אוכל. אבל הוא מבין היטב בתפריטים, רק לא מבין את המספרים שנמצאים ליד המנות". 
"בן כספית חושף כי שרה נתניהו, כחלק מנוהל בתי המלון שלה, לכאורה, זה שהיא מרוקנת את המיני בר. לפני שאורזים בצ'ק אאוט היא שמה את תכולת המיני בר במזוודה או איפה שזה לא יהיה, ומי שמשלם מגלה שהוא צריך לשלם גם על זה", אמר טל. 

ואביעד סיכם: "האם זה לא גרגוס במערכה הראשונה שהסתיים באיזושהי צרחה, או באיזושהי אמירה על מרוקאים והרגלי ההאבסה שלהם?" .