מהפך בצמרת העבודה: סקר של מכון פאנלס פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת מלמד כי אילו הפריימריז למפלגת העבודה היו נערכים היום, ח"כ שלי יחימוביץ היתה זוכה בבחירות וגוברת על יו"ר המפלגה יצחק הרצוג, המדרדר למקום השלישי. כמו כן, ח"כ אראל מרגלית, שיצא לאחרונה בקמפיין אגרסיבי, היה גם הוא עוקף את הרצוג ונצמד ליחימוביץ במקום השני.
לשאלה "אם היו מתקיימים היום פריימריז לראשות העבודה והיית נוטל בהם חלק, במי היית בוחר?" השיבו 24% כי היו מצביעים לשלי יחימוביץ'. אחריה, עם 21%, הפתיע ח"כ אראל מרגלית שהודיע כי יתמודד מול הרצוג בפריימריז.
הרצוג משלם את מחיר כישלון המגעים שלו לצרף את המחנה הציוני לממשלה, ואת מחיר הזעם שעורר המהלך בקרב חוגים נרחבים במפלגה - ומגיע רק למקום השלישי עם 15%. אחריהם בסדר יורד עמיר פרץ, 13%, ועומר בר לב שקיבל 5%.

במטהו של ח"כ אראל מרגלית התקבלו התוצאות בשמחה גלויה. "זאת התשובה למי שחושב שמפלגת העבודה סיימה את תפקידה. ההיפך - היא מתחדשת", נאמר בתגובת המטה.
יצוין כי ח"כ יחימוביץ טרם הכריזה רשמית על התמודדות בפריימריז ורק אמרה כי קרוב לוודאי שההחלטה תהיה חיובית. הרצוג נמנע עד כה מלכנס ועידה שבה יודיע על מועד קיום הפריימריז.