אחרי שנודע על ילד בן חמש שנפצע היום (חמישי) בידו במדרגות הנעות בקניון סינמה סיטי בראשון לציון ושתיים מאצבעותיו נקטעו ואחת נחבלה בצורה קשה, מתברר כי טכנאי של הקניון פירק את המדרגות הנעות, חילץ מתוכן את האצבעות של הפעוט שנקטעו ואלה הוכנסו לקירור על מנת להציל אותן ולקחת אותם לבית החולים על מנת לחבר אותן חזרה ליד. הילד סבל מכאבים עזים, הוא היה עם אמא שלו שנמצאת בהריון מתקדם והגיבה בגילויי חרדה גדולים. 

פראמדיק מד"א, עודד שינקמן, שהגיע למקום סיפר: "כשהגענו למקום נכנסנו למרכז המסחרי וסמוך למדרגות הנעות ראינו ילד כבן 5 בהכרה מלאה, כשהוא כאוב וסובל מהפציעה הקשה בכף היד. הענקנו לו טיפול רפואי בשטח, שכלל קיבוע ומשככי כאבים ופינינו אותו במהירות לבית חולים שיבא, כשמצבו יציב ובינוני". מבית חולים שיבא תל השומר נמסר כי שתיים מתוך שלוש האצבעות של הפעוט שנפגעו במצב טוב - אצבע אחת ניצלה בניתוח ובאצבע אחרת הילד איבד את חצייה.

הפעוט הגיע ליחידה הארצית להשתלות בבית חולים שיבא, והמנתח ד"ר רמי פלטי מומחה לכף יד, שניתח את הילד, סיפר ל"מעריב": "המנגנון של המדרגות הנעות כמו גם של המסוע בשדה התעופה זה מנגנון של תלישה. זה המקרה השלישי שמגיע אלינו לאחרונה של נזק לאדם מהמנגנון הזה. מקרה אחד היה של ילד בן ארבע שאצבעותיו נקטעו במסוע בשדה התעופה בדרך לטיסה לקנדה, המקרה השני היה של גבר שצנח במדרגות הנעות בקניון עזריאלי וזה מקרה שלישי".

המנתח הוסיף וסיפר כי "מדובר בילד בן חמש ששלוש אצבעות שלו נפגעו, כאשר באצבע אחת הייתה התערבות ניתוחית קלה וזה היה מספיק, אצבע שנייה הושתלה ותוך כמה ימים נראה מה מידת ההצלחה ואם היא נקלטה. מצב התפקוד של האצבע צפויה להיות טובה ואילו באצבע השלישית המקטע של האצבע הגיע אלינו במצב לא טוב שלא אפשר השתלה שלה ואי אפשר היה להציל אותה". הילד צפוי להישאר במעקב של כחמישה ימים בבית החולים.

גורמים בכירים בהנהלת סינמה סיטי, ביניהם מהנהלת התפעול של הקניון מסרו ל"מעריב" שהם חשים שמחה על הצלת האצבעות של הפעוט. כמו כן מסר גורם בכיר בקניון שהאנשים הטכניים בקניון עמלו שעה ארוכה עד שאיתרו את האצבעות שנקטעו. תגובת הקניון הרשמית: "מסינמה סיטי נמסר: אנו מצרים מכל ליבנו על המקרה. הנושא נמצא בבדיקה. אנו עדיין לומדים את פרטיו".