אישה כבת 60 נהרגה הערב (ראשון) בעת שרכבה פגע בגמלים שצעדו על כביש 2357 מבאר שבע לכיוון קיבוץ חצרים. התאונה אירעה בסמוך לכניסה לבסיס שליד הקיבוץ. מתנדבי איחוד הצלה מסניף נגב ניסו להציל את חייה וביצעו בה פעולות החייאה, אך פרמדיקים של מגן דוד אדום נאלצו לקבוע את מותה. ככל הנראה, האישה איבדה שליטה על רכבה לאחר ההתנגשות בגמלים והתנגשה בעץ. שוטרי ובוחני משטרת ישראל בזירה, והשירות הווטרינרי והסיירת הירוקה מבצעים בדיקות לאיתור בעליו של הגמל. נסיבות ואופי התאונה עדיין בחקירה.



זירת התאונה בסמוך לבסיס חצרים. צילום: יאסר עוקבי
זירת התאונה בסמוך לבסיס חצרים. צילום: יאסר עוקבי



פרמדיק מגן דוד אדום, כרמל כהן, שהגיע למקום, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה בין רכב פרטי ובין שלושה גמלים. בשולי הכביש, סמוך לעצים, ראינו את הרכב שהיה מעוך ומפורק. נהגת הרכב, אישה כבת 60, נלכדה במושב הקדמי כשהיא ללא דופק ונשימה. ניסינו להעניק לה טיפול רפואי, אבל הפציעות שלה היה קשות מאוד ונאלצנו לקבוע את מותה בשטח".



אישה התנגשה עם רכבה בגמלים ונהרגה

ביום חמישי בשבוע שעבר אירעה תאונת דרכים קשה בין שני כלי רכב בצומת זיקים לכיוון יד מרדכי. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו טיפול רפואי לשישה פצועים, ובהם גבר במצב קשה שחולץ מהרכב, אישה כבת 50 במצב בינוני עם חבלת בטן וארבעה פצועים במצב קל. ביום שלישי האחרון, גבר כבן 35 נהרג ושניים נפצעו באורח בינוני בתאונה בין שני כלי רכב בכביש 35 סמוך לצומת בית גוברין. פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לפצועים טיפול רפואי ולאחר מכן פינו אותם במסוק לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע.



לפני כחודש, אירעה בנגב תאונה חזיתית קטלנית בין שני כלי רכב פרטיים. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום קבעו את מותם של גבר כבן 40 ונער כבן 15 שנלכדו ברכב, והעניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים "סורוקה" ילדה כבת שבע במצב קשה עם פגיעות חזה ובטן בהכרה מלאה וגבר כבן 30 במצב בינוני בהכרה, במצב יציב, עם פגיעת חזה.