גילויים חדשים בסיפור שובר הלב של משפחת חולושובסקי: ארבעה ימים לאחר שנעלם בים מול חוף דדו בחיפה אותרה גופתה של דימה חולושובסקי (21) על ידי אביו אלכסיי, ואתמול התברר כי את חילוץ הגופה משובר הגלים, מרחק עשרות מטרים מהחוף, ערכו אנשי זק"א בעיר ולא צוללנים של המשטרה.
 
לאביו של דימה נאמר כי חילוץ הגופה, שאותרה בשבת האחרונה, עלול לסכן את חייהם של צוללני המשטרה כיוון שתנאי מזג האוויר באותו לילה היו קשים, והוא התבקש להמתין עד הבוקר. למרות זאת, מתנדבי יחידת הצוללנים של זק"א חיפה הסכימו לבקשת האב מוכה היגון והצליחו להתארגן במהירות ולחלץ את גופת הבן.
 
תזכורת קצרה: ביום שלישי האחרון, חולושובסקי, שהגיע מאוקראינה עם משלחת צעירים שערכה בישראל סיור תעסוקתי, נכנס לים עם חברו. לאחר שחייה קצרה הוא נעלם וחברו מיהר לדווח על כך לרשויות. המשטרה החלה בסריקות ובחיפושים בים באמצעות יחידת השיטור הימי ולאורך קו המים באמצעות מתנדבי יחידת הג'יפים וכן באמצעות מסוק. 
 

במשך יומיים חיפשו אחריו הכוחות הרבים. גם החיפושים שבוצעו מאוחר יותר מהחוף לא העלו דבר. ביום שבת בשעות הצהריים נחתו בישראל הוריו של דימה, שקיבלו את הבשורות הקשות והגיעו מאוקראינה. ההורים הכואבים סירבו להשלים עם היעדרו של הבן, וחמש שעות בלבד לאחר שנחתו בנתב"ג הגיעו אלכסיי ורעייתו לזירת הטביעה המשוערת. 
 
האב השיל את בגדיו ורץ למים ובמפתיע, לאחר כמה דקות בלבד, איתר את גופת בנו, שנמצאה בתוך שובר הגלים, מרחק עשרות מטרים מסוכת המצילים בחוף.
 
המתנדבים ניחמו את ההורים השבורים גם לאחר מציאת הגופה לא הסתיימה הדרמה הכואבת. עד מהרה התברר לאלכסיי כי בשל השעה המאוחרת ותנאי מזג האוויר הקשים, מבקשים צוללני המשטרה להמתין עד הבוקר על מנת לחלץ את הגופה. מי שנרתם לעזרת האב היו מתנדבי יחידת הצוללנים של זק"א, המורגלים בחילוצים בלב ים. הצוללנים הוקפצו שלשום בלילה למקום, ולאחר שסרקו את האזור החלו במבצע החילוץ. 
 
לאחר שהצטיידו  בקסדות, בחליפות צלילה, בחבלים ובציוד נוסף, הם ירדו למים, ולמעלה משעה עמלו לשחרר את גופתו של הצעיר משובר הגלים. כשהגיעו לחוף, מתנדבי "חסד של אמת" ממחוז צפון טיפלו בגופה. חיים אוטמזגין, מפקד היחידות המיוחדות של זק"א, שהגיע למקום על מנת לפקד על צוות היחידה, אמר כי אלכסיי סיפר למתנדבים שהמשטרה דחתה את בקשתו לחלץ את הגופה עוד באותו הלילה בשל "המורכבות המיוחדות של הנסיבות, כולל גובה הגלים והסכנה בחילוץ".
 
קמב"ץ זק"א צפון, חזקי פרקש, שנכח אף הוא במקום, ניסה לעודד את ההורים והביע את תנחומיו על האסון שאירע להם. לאחר שמתנדבי זק"א הביאו את גופת בנו לחוף, הודה להם האב על עבודתם. "אלכסיי הודה למתנדבים, שלא נרתעו מגובה הגלים ומהאתגר הקשה וביצעו את המשימה בצורה יוצאת דופן", סיפר פרקש.