דיון טעון במיוחד צפוי להתקיים היום בבית המשפט העליון כאשר רוצחה של הצעירה, שלי דדון ז"ל, יערער על גזר דינו. הרוצח, חוסיין ח'ליפה, נדון בדיוק לפני שנה למאסר עולם לאחר שהורשע בדקירתה למוות של הצעירה כאשר זו עלתה למונית שלו במאי 2014 בדרכה לראיון עבודה. 
 
משפחתה של דדון (19) הבטיחה בימים האחרונים כי היא מתכוונת להיות נוכחת בדיון בבית המשפט "בהרכב מלא". עשרות תומכים במשפחה צפויים אף הם להפגין נוכחות."אנחנו נהיה שם" הבטיח אביה של שלי, יעקב דדון. "שכרתי אוטובוס עבור כל אלו שרוצים להגיע אף הם לדיון על מנת להעניק לנו חיזוק וללוות אותנו. אני לא ממש יודע מה צפוי להתרחש שם. למיטב הבנתי, אמור להתקיים רק דיון אחד וכבר לאחריו תגיע ההחלטה". דדון הוסיף כי התחושות במשפחה לא קלות: "אנחנו כבר לא נושמים מרוב לחץ ומהתרגשות. זה קשה. במדינה הזו אתה לא יודע מי נגד מי. אני בעד משפט צדק, אבל משפט צדק כבר נעשה כאן והרוצח צריך לשבת כל החיים שלו בבית סוהר".
 
האב סיפר אתמול כי בחודש האחרון חייו וחיי רעייתו וילדיו הפכו לגיהינום. "אין לנו יום ואין לנו לילה. הרוצח טוען שהוא לא עשה את זה, אבל כל הראיות כולל ההודאה שלו מלמדים שהוא כן עשה את זה. הוא רצח את שלי שלנו, ועכשיו הוא מערער. זה אולי זכות בחוק אבל זה לא עושה לנו טוב למצב הרוח ולחיים בכלל, שבלאו הכי נהרסו מהיום ששלי נקטפה מאיתנו".
 

פרקליט המשפחה, עו"ד אמיר בר דיין, הסביר כי למרות שמשפחת דדון איננה צד בערעור, "היא בהחלט צד בעניין, והנוכחות שלה בבית המשפט תהיה עוצמתית. אין כוונה להפגין, אין כוונה להפעיל לחץ, אבל יש כוונה להיות נוכחים שם, ולראות כיצד הרוצח מנסה להכחיש את מעשיו האכזריים".