טרגדיה גדולה בעיר טבריה. דניאל קאשני (62), נשרף אתמול למוות ברכבו ברוחב פיק"א 18 בעיר בטבריה בדיוק שנה לאחר ששכל את בנו איתמר (39). 



דניאל שימש כאב בית במעון נופים לילדים חוסים במושבה מגדל. הוא הותיר אחריו אשה אתי והילדים יפית ואלעד. דניאל היה בנו של המעסה האגדי של קבוצת הפועל טבריה בכדורגל, רוני קשאני ז״ל.



צוות כיבוי והצלה שהגיע למקום סיפר כי הוא הבחין בשני כלי רכב שהגיעו, ורק תוך כדי פעולות הכיבוי הם גילו את גופתו של קשאני. חוקרי השריפות של כיבוי אש צפון ממשיכים לבדוק מה הסיבות שגרמו לדליקה, וכיצד נלכד דניאל בתוך האוטו. גופתו הועברה למכון לנתיחה משפטית באבו כביר. המשטרה חוקרת גם היא את האירוע, וממצאים יועברו בימים הקרובים.



הרכב בו אותרה גופתו של דניאל קשאני. צילום: כבאות והצלה מחוז צפון
הרכב בו אותרה גופתו של דניאל קשאני. צילום: כבאות והצלה מחוז צפון



יפית, בתו של קשאני אמרה כי מדובר באסון שאי אפשר לתאר. "לאבד אבא זה לא דבר שאפשר לדבר עליו בכלל. זה אדם שרק נתן כל הזמן לאחרים והמכה הזאת, בתוך שנה, פעמיים, היא קשה מאוד עבורינו". 



כבר דקות אחדות לאחר האסון, הוכנסו בסוד העניינים ראש העירייה יוסי בן דוד, שמכיר את המשפחה עוד מהאסון הקודם. בין היתר אמר בן דוד כי מדובר במשפחה ותיקה מאוד בטבריה, ועבורם ועבורינו זה אסון כבד. בן דוד הינחה את כל הגורמים הרלוונטים בעיר, לרבות גורמי הרווחה לסייע למשפחה בכל אשר יידרש.



הורה לסייע למשפחה. ראש העירייה בן דוד. צילום: יח"צ
הורה לסייע למשפחה. ראש העירייה בן דוד. צילום: יח"צ



בן דוד אמר בעקבות האסון, כי ״לבנו בשעה קשה זו עם משפחת קשאני, עם מותו הטראגי של דניאל ז״ל. מדובר באסון כבד שפקד את המשפחה שהינה משפחה וותיקה ושורשית בעיר טבריה. הנחתי את הגורמים הרלוונטיים במחלקת הרווחה ללוות ולסייע למשפחה ככל שיידרש. העיר טבריה כולה מחבקת את משפחת קשאני ומאחלת שלא ידעו עוד צער".