אחיה של הצעירה הלוקה בשכלה שנאנסה בידי פלסטינים, התראיין היום לראשונה והתייחס לפרשה. "היא סיפרה שבאותו ערב סגרו עליה את הדלת ופשוט אנסו אותה. אחד מהם צילם את זה, ושניים אנסו. ואז היא מספרת שהם קראו לה 'יהודיה מסריחה' אמרו ש'זה מה שמגיע לך'. בסוף פשוט השתינו עליה", סיפר האח הערב (שלישי) ל"חדשות 10". 

אחיה של הנאנסת התייחס לסערה סביב השאלה האם לאונס היה מניע לאומני. "מי בכלל חשב על האם זה ערבי או יהודי? את מי זה מעניין? אם זה היה יהודי זה היה יותר טוב? פחות כואב?", אמר, "אני רואה את זה הולך למקומות 'לאומני', 'לא לאומני'- תשמעו, הילדה הזו נאנסה. אחותי התלוננה על משהו לאומני? היא התלוננה שאנסו אותה". 
לפי הכתבה, הצעירים הפלסטינים שאנסו אותה היו מיודדים עם אחיה. "הם אמרו לי, אתה כמו אח שלנו, היא כמו בת שלנו, אנחנו הערבים יש לנו כבוד. אפילו נשיקה על הלחי לא ניתן", אמר האח. 

הוא המשיך והתייחס לפוסט מעורר המחלוקת שהעלה ראש הממשלה אודות האונס. "אתה רוצה לכתוב פוסט – על סמך מה אתה כותב, על סמך שמועות? הכנסת אותנו לעוד יותר מערבולת. פתאום היא רואה שביבי נתניהו התייחס, ונכנסת לעוד יותר לחץ. תנו לחקירה להסתיים, ותנו לילדה לעבור את זה בשקט. אל תיקחו את מה שאחותי עברה לאינטרס שלכם. תנו לנו לחיות, זה גם ככה קשה", סיכם האח.