רמי סדן, היו"ר החדש של חדשות ערוץ 10 המשיך להכחיש בראיון לירון וילנסקי ויעקב ברדוגו בגל"צ כי אמר: "אני כמוכם באליטה שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי".

על פי הדיווח ב"הארץ",סדן אמר לחברי הדירקטוריון "אני כמוכם באליטה שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי. אנחנו כאליטה צריכים לפרוץ את המעגלים של הערוץ, לפנות לקהל של ש"ס, למסעודה משדרות".

"אני החלטתי להגיב על הדברים שנאמרים יום שלם בשמי ואני אפילו לא ידעתי, הם לא נאמרו מעולם. 
לא אוזכר בשום צורה שהיא אריה דרעי, לא תנועת ש"ס, אני הצגתי את החזון שלי שבו הברודקאסט יעבור לטלפונים", אז נשאל ע"י המרואיין אם אמר כי הוא שונא ספרדים ועל כך ענה סדן: "איך אפשר לדבר או לחשוב כך?"

"יש מישהו שכנראה מאד לא מרוצה מהמינוי הזה ואנשים מרשים לעצמם דברים שאנחנו לא היינו עושים. יש לזה משמעות פוליטית ומי שעושה את זה מבין מה הוא עושה. הדברים לא סתם מצוטטים אנונימית ואף אחד לא מוכן לעלות לשידור. לא יעלה על הדעת או על הלב להגיד שאנחנו שונאים ספרדים או שונאים תנועה. ההיפך הוא הנכון".
סדן נשאל אם היו כאלו שעזבו את ישיבת הדירקטוריון, ולכך ענה כי "לא היה ולא נברא, אף אחד לא יצא מהחדר, לא עלו דברים כאלו. אני דיברתי היום עם שלושה מחברי הדירקטוריון שהיו בישיבה ושאלתי אותם - אולי אני לא זוכר? הם אמרו שגם מבחינתם לא היה ולא נברא". 

"שלי יחימוביץ טוענת שהם אישרו אחת לאחת את המילים האלה", אמר המרואיין ולכך ענה סדן: "אני מציע לח"כ שלי יחימוביץ' בכל הצניעות לתת לאנשים ששמעו אם היה דבר כזה - לעלות לשידור. יש אנשים שקשה להם שמתמנה אדם שהוא חובש כיפה. אני לא עובד עם בנימין נתניהו יותר מ-15 שנה. ההצעה למנות אותי הגיעה מגורם מקצועי, ממש לא גורם פוליטי. הוצג רק הנושא התקשורתי. לא הוצג ש"ס ולא אריה דרעי".
לכשנשאל סדן אם הוא יתבע דיבה את עיתון הארץ על הפרסום של הדברים שלטענתו לא נאמרו, הוא אמר: "אני אצטרך לשקול האם אצטרך להגיש תביעת דיבה. הפרוטוקול של הדיון לא מזכיר שום דבר כזה, לא מציין מישהו שיצא מהדיון. אני חושב שהוא נכתב ע"י עו"ד ממשרדו של יגאל ארנון". "יש גם חברי דירקטוריון שהציגו את מועמדותם ולא נבחרו, הכל יכול להיות. אין הקלטה כזאת כי מעולם לא נאמרו דברים כאלה", סיכם סדן.

מוקדם יותר היום, אמר רמי סדן למעריב אונליין, בתגובה ראשונה לדברים, כי "לא היו דברים מעולם. אנשים שמודאגים מהמינוי מנסים לסכסך בתוך הציבור הדתי. השם דרעי לא הוזכר בכלל בישיבת הדירקטוריון".