שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס הערב (ראשון) לראשונה להסתה הגוברת נגד מפקדו של אלאור אזריה, רס"ן תום נעמן, ואמר כי הוא "נגד כל תקיפה או הטחת עלבונות בקציני צה״ל". 

גורמים בסביבתו של ליברמן, הנמצא כעת בביקור מקצועי בארצות הברית, אמרו כי שר הביטחון לא מתערב בהליך השיפוטי. ליברמן הביע בעבר, טרם מינויו לשר הביטחון, תמיכה באלאור אזריה ואף הגיע לאחד מדיוניו בבית המשפט הצבאי. 
 
כזכור, בשבוע שעבר העיד רס"ן נעמן, מפקד הפלוגה של אלאור אזריה במשפטו וסתר את גרסתו של החייל. הוא כינה את הירי לעבר מחבל מנוטרל, "פגעה בערכי צה"ל". בתגובה לעדותו, תומכיו של אזריה פורסמו ברשת פוסטים רבים על נעמן, החל מביקורת על נאמנותו לחייליו ועד לקללות חריפות. בין הפוסטים שנכתבו נאמר כי "בדיעבד עם קצין כזה עדיף לא להתגייס, שיתבייש לו, ככה למכור את הפקוד שלו? איך יחזור ויסתכל בפנים של שאר הפקודים, החברים של אלאור?", "קצין כזה יכול למכור כל חייל בשביל דרגה מזורגגת. הוי לך צבא עם קצינים כאלו. אני מתבייש בקצין הזה אני מקווה שאין כאלו הרבה בצבא. מגעיל", ואף פוסטים חריפים יותר כגון: "בן של נאצי" ונאצות נוספות.



הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט, שוחח עם רס"ן נעמן ואמר כי "רס"ן נעמן זוכה לגיבוי מלא וכי הנורמה המצופה מקציני צה"ל וחייליו היא אמירת אמת ומתן עדות אמת. יש לאפשר למשפט בבית הדין הצבאי בעניינו של סמל אלאור אזריה להתנהל לפי הכללים המקובלים וללא התערבות חיצונית ולאפשר לעדים מטעם התביעה וההגנה לומר את האמת ללא חשש וללא מורא. כל ניסיון להפעיל לחצים על המעורבים בהליך המשפטי ראוי לגנאי".

שר הביטחון לשעבר, משה (בוגי) יעלון, התייחס גם הוא להסתה ברשת כלפי רס"ן תום נעמן והעלה פוסט בפייסבוק, בו טען כי ההסתה נגד נעמן היא חציית גבולות ועל ההנהגה לצאת להגנתו: "ההסתה הפרועה נגד מפקד הפלוגה רס"ן תום נעמן, היא חצייה נוספת של גבולות, וחובה להיאבק בה. אני קורא להנהגה להפסיק לקרוץ למיעוט הקיצוני, לצאת בקול ברור ונחרץ נגד התופעה הפסולה הזו, ולהעניק גיבוי בסיסי וערכי ללוחם ומפקד המגלה אומץ לב לא רק בשדה הקרב". 

גם שר החינוך נפתלי בנט הגיב לקריאות נגד רס"ן תום בחשבון הטוויטר שלו ואמר "כפי שהייתי ראשון לצאת נגד חריצת הדין הפומבית והמוקדמת של הנהגת המדינה כנגד אלאור אזריה, כך אני קורא מיד לחדול ההתקפות נגד המ״פ אשר ממלא תפקידו ומעיד ע״פ חוק.כל אזרח, חייל וקצין מחוייב להעיד עדות-אמת בבית משפט, ללא קשר להשלכות עדותו. אסור בשום אופן לתקוף אותו על כך".