איש העסקים, מוטי זיסר, הלך לפנות בוקר (חמישי) לעולמו, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, ממנה סבל. זיסר נחשב לאיש עסקים שעשה את הונו בעיקר מנדל"ן ובניה ברחבי אירופה, אך בשנים האחרונות ניהל מאבק ארוך עם בנק הפועלים בעקבות חוב גדול, שטפח, על פי פרסומים, עד לכמיליארד שקלים. זיסר סבל בעבר ממחלת הסרטן, אך ניצח אותה בשנות ה-90.



זיסר פרץ לתודעה בשנות ה-80, כאשר חברה שהוא הקים יזמה את הקמת העיר עמנואל והקימה את בתיה הראשונים, ולאחר מכן גם את מרכזי השליטה במרינה בהרצליה ולאחר מכן גם באשקלון. הוא אחראי גם על פרויקט הנדל"ן סי אנד סאן בתל אביב. בשנת 1999 רכש את חברת אלביט הדמיה, מאז שנות ה-2000 הצליח להיכנס לשווקים במזרח אירופה, שם בנה עשרות קניונים וחדרי מלון ברחבי אירופה.



זיסר נקלע בשנים האחרונות לבעיות כלכליות, אך נודע תמיד בתור תורם גדול, בעיקר לקהילות יהודיות בהונגריה. בינואר 2014 אישר בית המשפט את הסדר החוב (תספורת) של החברה בבעלותו, אלביט הדמיה, ומחק לה 1.8 מיליארד שקל מהחוב תמורת העברת 95% ממניות החברה לבעלי אגרות החוב. בעקבותיו זאת איבד זיסר את השליטה בחברה. זיסר נותר חייב כמיליארד ש"ח לבנק הפועלים, שביקש להכריז עליו כפושט רגל.



בעבר לקה במחלת הסרטן, ממנו החלים, ולאחר המחלה, הוא החליט להקים את בנק מח העצם הראשון בישראל ביחד עם אישתו. כמו כן תרם להקמת בית החלמה לילדים ונוער חולי סרטן - "אורנית" בפתח תקווה. שני מפעלים אלו פועלים במסגרת ארגון עזר מציון. בנוסף, תרמו זיסר ואשתו מיליוני שקלים במפעלי צדקה, רווחה וחינוך אחרים בארץ ובעולם.