פרסום ראשון: ערוץ 20 הודיע הבוקר (שני) כי הוא אינו חלק מפרויקט גיוס ההמונים שעלה אתמול ברשת למען החייל אלאור אזריה. והורה לשרון גל להסיר את ההבטחות בקמפיין של סיור באולפן ערוץ 20 בתמורה לתרומה של סכומים במאות שקלים. לאחר שהבוקר השלים הקמפיין את מלוא גיוס הכספים, שונה בעמוד הגיוס ההבטחה לסיור באולפני ערוץ 20 לסיור באולפני טלוויזיה, אך לא צוין באלו אולפנים מדובר. מערוץ 20 נמסר בתגובה: "אין קשר בינינו לבין הקמפיין של שרון גל".



כזכור, רק אתמול פתחה משפחתו של החייל היורה מחברון, אלאור אזריה, בקמפיין מימון המונים ב"הדסטארט", כתוצאה מקשיים במימון משפטו של בנם. הבוקר הודיעו המארגנים כי השיגו את היעד, שעמד על 400 אלף שקלים בתוך 12 שעות. בשיחה עם ''מעריב-אונליין'' סיפר אביו של אלאור, צ'רלי אזריה: "זאת הקרן אור הראשונה שאני רואה בערך בכל התקופה הזאת של ארבעה חודשים. יש לנו עם נפלא. לא סתם אלוהים בחר בעם היהודי. 90% מהעם תומכים בנו, תורמים. קשה להבין אבל המצב הזה, כמה שהוא נורא, נתן לי להכיר את העם בצורה שלא הכרתי".



בנוגע להתגייסות ההמונים לטובת המשפחה, אמר אזריה כי "אנשים מבינים שזה יכול לקרות לבן שלהם לבת שלהם לילד שלהם לנכד שלהם ואם חלילה אחרי שכל העניין הזה של בני יסתיים יהיה חייל נוסף שייתקל בבעיה כזאת, אני הראשון שאגש ואתרום ואעשה כל מאמץ על מנת לשחרר אותם. פשוט צריכים להבין – הם הילדים של כולנו. הם מגנים על כל המדינה. המגן האנושי. קשה להבין את הדברים האלה. רק אומר, בלב שלם. אני אוהב את העם הזה וגאה להיות יהודי".