האסון שפקד את משפחת יונה בליל שישי בערב, בו נהרג זמיר ז"ל, הוא השני בדרכים שפוקד את המשפחה, שכבר שכלה את אחד מבניה בתאונת דרכים. זמיר הובא למנוחות אמש בשעות הלילה המאוחרות. נסים משעל שוחח היום (ראשון) ב"רדיו ללא הפסקה" עם בן דודו, אסי, שסיפר על שאירע ועל אבי המשפחה שנפצע בתחילה באורח אנוש, ונפטר זמן קצר לאחר מכן.



"ביום שישי בלילה, בשעה 22:30 קיבלנו את הידיעה הראשונה שזמיר נפצע בתאונה בב"ש יחד עם אשתו ובתו. אנחנו גרים במושב קטן בנגב, ולצערנו, לאחר זמן מאוד קצר, קיבלנו את הבשורה המרה שזמיר נהרג כתוצאה מהפגיעה. ממה שידוע לנו, בזמן שהוא טייל יחד עם אשתו ובתו על המדרכה, הגיע נהג שנהג בפראות, איבד את השליטה, ופגע בשלושתם. אשתו והבת נפצעו, וזמיר לצערנו לא שרד את התאונה".





אומרים שהוא הציל את הבת כשאמר לה: "מאמי, תיזהרי מהנהג הזה"


"זמיר כנראה הבחין שהרכב מגיע במהירות, צעק לאלונה הבת 'תיזהרי', ואף משך אותה כנראה ולמרות זאת הרכב פגע בשלושתם, והוא ספג את הפגיעה הקשה מכולם. ביום שישי בלילה עוד הספקתי לפגוש את אלונה אחרי שייצאה מחדר הניתוח ושמעתי אותה. היא בת 16, ועברה ניתוח בגפיים התחתונות, עם פגיעה לא קלה. ייקח לה זמן להתאושש.



משעל ביקש מיונה לספר על זמיר עצמו ואמר: "זמיר היה אדם מיוחד. וזה באמת ככה. איש צנוע, מסור, טוב לב, חרוץ, אדם שאהוב על כולם, עבד עם ציבור כנהג אגד למעלה כ-20 שנה. אין אחד שתפגוש אותו ויגיד לך מילה רעה, תמיד מקבל את כולם בחיוך. היה מאוד קשור למשפחתו, גם להורים, גם לאחים, גם לבני משפחה שגרים במושב. פשוט אדם מיוחד".



התאונות הורסות משפחות


"נכון, אני יכול להגיד לך ש אח שלי נהרג גם כן בתאונת דרכים. הוא וזמיר באותו גיל, גדלו ביחד, והשבוע אנחנו מציינים אזכרה של 17 שנה לפטירתו. הוא וזמיר נהרגו באותם תאריכים בתאונת דרכים. מה שכואב עוד יותר זה שזאת לא תאונה רגילה, אדם הולך על המדרכה עם אשתו והבת, מגיע רכב, ופשוט הואס מדינה שלמה".