צעירה בת 20 תושבת ירושלים התלוננה בפני רבני פורום תקנה כי דוידי פרל, ראש מועצת גוש עציון, תקף אותה מינית. כך פורסם אמש בחדשות ערוץ 10. על פי הדיווח של הכתב רועי שרון, הצעירה פנתה לפני כמה חודשים לרבני הפורום הפועלים נגד תופעת פגיעות מיניות בחברה הדתית, וסיפרה להם כי דוידי פרל פגע בה פיזית כמה פעמים. בידיעה נמסר כי רבני הפורום עדכנו את היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, על תלונתה של הצעירה נגד פרל וקיבלו את אישורו לפעול בנושא. פרל הוא תושב היישוב אלון שבות ובנו של רב המקום, הרב גדעון פרל.



על פי עדויות שבידי חדשות 10, זימנו כמה מרבני הפורום, בהם הרב איתן אייזמן והרב יעקב אריאל, רבה הראשי האשכנזי של העיר רמת גן ומבכירי הציונות הדתית, את פרל לפגישה, אך הלה נמנע בסופו של דבר מלהתייצב בפניהם ואמר כי "מצידו, היא (המתלוננת) יכולה ללכת עם התלונה למשטרה". לאחר שהתברר כי המתלוננת מסרבת להגיש תלונה במשטרה נגד פרל מחשש לפגיעה בפרטיותה, החליטו רבני הפורום לערב בפרשה רבנים ואנשי ציבור מגוש עציון, בהם הרב שלמה ריסקין, רבה של אפרת, הרב ברוך גיגי, מראשי ישיבת הגוש, והרבנית מלכה פיוטרקובסקי. זאת, כשהיועץ מנדלבליט מעודכן בכל שלב בהליך.




"התחייב לא להתמודד בבחירות הבאות"



בשלב מסוים גייס אחד הרבנים עבור המתלוננת עורך דין מוכר, ולאחר איום בפרסום הפרשה הסכים ראש מועצת גוש עציון לחתום על הסכם. על פי הדיווח, התחייב פרל לשלם למתלוננת פיצוי בגובה מאות אלפי שקלים, ובנוסף התחייב שלא להתמודד לראשות המועצה בבחירות הבאות. הצעירה מצידה התחייבה למשוך את תלונתה מהפורום. ההסכם בין השניים נחתם לפני כחודש וחצי.



מועצת גוש עציון, פורום תקנה ודוידי פרל סירבו להגיב לידיעה. מלשכת היועץ המשפטי לממשלה נמסר: "ליועץ לא ידוע באופן אישי על הטענות שהועלו, ונערכת עתה בדיקה על מנת לבחון את הפרסום והנטען בו".