הרכבת: נצטרך להשבית פעמיים נוספות את הפעילות לכשבוע

מנכ"ל הרכבת הודיע כי סגירת תחנות ת"א השפיעה על כ-100 אלף נוסעים שהתעכבו. עוד ציין כי כחלק מהעבודות על קו ת"א-ירושלים, תידרש השבתה נוספת

משה כהן צילום: מעריב אונליין
עומס בתחנת תל אביב ההגנה
עומס בתחנת תל אביב ההגנה | צילום: אבשלום ששוני
5
גלריה

מי שהיה מגיע היום לתחנה, היה רואה כי המסילות מהתחנה צפונה פורקו וגם חלק מהרציפים נהרסו. צפריר הסביר שלקראת הפעלת הקו המהיר של הרכבת בין תל אביב לירושלים במהלך שנת 2018, יהיה צורך להכפיל את המסילות, להאריך משמעותית את הרציפים ולבצע את פרויקט החשמול של הרכבת.

עומס בתחנת תל אביב ההגנה, הבוקר. צילום:אבשלום ששוני
עומס בתחנת תל אביב ההגנה, הבוקר. צילום:אבשלום ששוני | עומס בתחנת תל אביב ההגנה, הבוקר. צילום:אבשלום ששוני
מנכ"ל הרכבת בועז צפריר, היום. צילום: אבשלום ששוני
מנכ"ל הרכבת בועז צפריר, היום. צילום: אבשלום ששוני | מנכ"ל הרכבת בועז צפריר, היום. צילום: אבשלום ששוני

"כאשר הקו המהיר של תל אביב - ירושלים יפעל, יעברו עוד ארבע רכבות בשעה בתחנות ויש צורך להיערך בהתאם, הצפי הוא לכ-50 אלף נוסעים ביום, ציין צפריר והדגיש כי קו המהיר לעיר הבירה הוא קו הדגל של רכבת ישראל ובעל חשיבות אסטרטגית למדינת ישראל. צפריר הודיע שעד להעפלת הקו המהיר יהיה צורך פעמיים נוספות להפסיק את הפעילות לכשבוע ובמקביל תתבצע עבודה בלילות וככל הנראה גם בסופי שבוע, זאת על מנת לעמוד ביעדי הזמנים.

בתוך כך, נשלמות ההערכות לעומס הכבד הצפוי בשעות הקרובות כאשר מאות אלפי נוסעים ונהגים ייצאו מתל אביב. הצפי הוא לעומסי תנועה כבדים ביותר, בין היתר בשל מאות האוטובוסים שהתווספו לשאטלים אשר גורמים לצפיפות קשה ביותר בכבישים בתוך העיר. כאמור, עיקרי הפקקים צפויים להיות מורגשים בתוך תל אביב.

עבודות הרכבת בתל אביב, הבוקר. צילום: אבשלום ששוני
עבודות הרכבת בתל אביב, הבוקר. צילום: אבשלום ששוני | עבודות הרכבת בתל אביב. צילום: אבשלום ששוני
עומסים כבדים בתחנת ההגנה. צילום: אבשלום ששוני
עומסים כבדים בתחנת ההגנה. צילום: אבשלום ששוני | עומסים כבדים בתחנת ההגנה. צילום: אבשלום ששוני

תגיות:
רכבת ישראל
/
עבודות הרכבת
/
השבתת הרכבות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף