השר לביטחון פנים גלעד ארדן ביקש מהמשטרה לתעדף את תפיסת את הגנב שגנב את מכשיר הטלפון הסלולארי של שדרנית הספורט שרון פרי והפיץ תמונות עירום שלה. הכתב הפלילי בוקי נאה תקף את השר בחריפות בשיחה עם ניסים משעל ודרור רפאל ב"רדיו ללא הפסקה 103FM": "במדינה מתוקנת ראש הממשלה היה קורא לו ומול מצלמות הטלוויזיה היה אומר לו 'לך קיבינימט יה חתיכת אפס, יה פופוליסט, יה כלומניק, מרגע זה אתה לא שר המשטרה'. שר המשטרה הזה הוא פושע. זה להפלות בין אזרח לאזרח, בין דם לדם. יש בישראל מאות אנשים שגנבו להם את הטלפון הסלולארי ויש בפנים את האוצרות שלהם, שלא פחות חשובים, אבל היא בלונדינית, היא חתיכה, זה תופס כותרות בתקשורת, אז הוא מורה למשטרה. מי הוא שיורה למשטרה לתעדף את החקירה? תפקידו להביא תקציב למשטרה, לא להתערב בחקירות שלה ולא להורות לה איזה חקירות לתעדף ואיזה להזניח. באיזו זכות? אני לא מבין את ביבי. זו בושה לביבי, זו בושה למפלגת 'הליכוד' שלא מדיחים אותו. זו שערורייה".


 רפאל הזכיר שכל המדינה עסקה אתמול בפרשה. "מה זה כולם התעסקו בה? כל חרמני מדינת ישראל חיפשו בוואטסאפ תמונות עירום שלה", השיב נאה. "כספי המיסים שלך מממנים אלפי שוטרים שתפקידם, ברגע שמישהו מגיש תלונה על גניבת טלפון, ללכת לחברת הסלולר, לאכן את המכשיר ולתפוס את הגנב לפני שהוא מספיק לשלוח תמונות עירום. אבל המשטרה היא אפסית והיא לא עושה את זה כי היא מתעצלת, היא עושה את הכל לאט לאט, אם היא בכלל עושה. אבל פה יש בחורה בלונדינית וכל המדינה קוראת את הידיעה והמוח שלנו ניצת. אז כל המדינה גם תקרא שהשר לביטחון-פנים, הרמבו, שמסתער על הפושעים, 'נתתי הודעה למשטרה לתעדף את החקירה'".

בוקי נאה. צילום מסך

"אתה יודע כמה תיקי רצח ואונס לא מפוענחים יש? אתה יודע כמה אנשים תקועים בישראל, עזבו את בתיהם, כי רימו אותם, והשר לביטחון-פנים לא תעדף את החקירות שלהם?", זעק נאה. "למה? כי ראש הממשלה לא פיטר אותו. הוא צריך לזרוק לקיבינימט אותו ואת המפכ"ל. למה הוא (ארדן) לא עוזר לי כשקורה לי משהו? למה לא כל אזרח יכול להרים טלפון לשר ולבקש ממנו שיעשה טובה וילחץ על המשטרה לעשות ככה וככה. הוא קורא בעיתון, יש כותרות, יש בלונדינית, אז הוא מטפל בזה. השר הזה עושה בושות, אני לא רוצה להגיד מילים גסות. הופעתי אתו בשבתרבות בנס ציונה. אף אחד לא רוצה להתנקש בו או להרביץ לו, אבל חיכו בחוץ עשרה שוטרים עם ניידות כי השר לביטחון פנים בא להתראיין. בשביל זה יש משטרה?"