המשטרה עצרה במהלך הבוקר שני חשודים, צעיר בן 26 תושב שגב שלום וקטין תושב באר שבע, החשודים במעורבות בגניבת מכשיר הטלפון הסלולרי של מגישת הספורט שרון פרי בשבת האחרונה בחוף הים באשקלון, כך הותר הערב (חמישי) לפרסום. מעצרו של הבגיר בוצע בתום מרדף, במהלכו הוא ניסה להימלט מניידות המשטרה, וניגח בדרכו מספר רכבים. הוא נעצר ע"י הבלשים בסמוך לצומת גורל שבדרום והועבר לחקירה של היחידה לחקירות הונאה במחוז הדרומי של המשטרה.



פרצו לאינסטגרם והעלו את התמונות


נציין כי בשבת האחרונה, עת שבילתה פרי בחוף הים, היא הבחינה בשלב מסוים כי תיקה, שהכיל מסמכים וטלפון סלולרי, נגנב. פרי העלתה פוסט בפייסבוק, בו טענה כי מדובר בטלפון ש"הכיל את כל חייה". החשש הכבד שלה הפך לסיוט דקות אחדות לאחר מכן, שעה שהחשודים פרצו לחשבון האינסטגרם שלה והעלו תמונות אינטימיות ואישיות שלה שהיו על המכשיר הסלולרי.



תוך זמן קצר חצו התמונות כל קבוצת וואטסאפ אפשרית, ופרי חשה כי לדבריה "אני עוברת אונס וירטואלי". מגישת הספורט ביקשה מהגנב שישיב לה את הטלפון או לחלופין שימחק את כל התמונות שבו, תוך שהיא קוראת לציבור שלא להמשיך ולהעביר את תמונותיה ברשתות החברתיות. "יש לי נער בן 14 בגיל מתבגר, הוא לא צריך להיקלע לסיטואציה שכזאת", ציינה.




"נאנסתי וירטואלית", שרון פרי. צילום מסך: אינסטגרם



בעקבות חשיפת הפרשה, העביר השר לביטחון פנים גלעד ארדן הנחייה ברורה במחוז הדרומי במשטרה, וקרא לתת תעדוף לחקירה העמומה. חמישה ימים לאחר שנגנב המכשיר, הצליחה המשטרה לשים את ידה על שני חשודים, כאשר הקטין נעצר עוד בשעות הבוקר. כשהבין הבגיר שהמשטרה "יושבת לו על הצוואר", הוא ניסה להימלט מהשוטרים וכאמור נמלט בנהיגה פרועה.

שני החשודים הועברו לחקירה, במהלכה הם מסרו את גרסתם. לאחר מכן החליטו חוקרי ההונאה החליטו לשחרר את הקטין בתנאים מגבילים למעצר בית, הבגיר יובא מחר בשעות הבוקר לבית משפט השלום בבאר שבע, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. במשטרה מציינים כי בשנים האחרונות מבצעת המשטרה אכיפה במישור המודיעיני והמבצעי בתחום גניבת הטלפונים הניידים, באמצעים טכנולוגיים ייחודים.

רק לאחרונה התבצעה פעילות משמעותית בנושא זה באזור אילת, בעקבות עשרות תלונות על חשוד שמבצע עשרות גניבות של פלאפונים מבתי עסק. עם סיום חקירתו לפני כשבועיים, הוגש נגדו כתב אישום.

צילום מסך: אינסטגרם