צעיר בן 22 צפון הארץ, נעצר אתמול בשעות הלילה בעקבות תלונה על אונס קטינה בת 16, כך הותר הבוקר (ראשון) לפרסום. בחקירתו אישר החשוד כי נפגש עם הקטינה, אך הכחיש כל קיום של מגע מיני איתה. הפרשה החלה להיחקר במשטרה שלשום בשעות הצהריים, עת הגיעה הקטינה לתחנת המשטרה במרחב דן והתלוננה בפני החוקרים כי במהלך בילוי עם הצעיר, ביניהם יש היכרות מוקדמת, הוא הרכיב אותה על אופנועו. כשהיו באזור נמל תל אביב, הוא הוביל אותה לטענתה לאחת הפינות במקום ושם אנס אותה.
בעקבות תלונתה של הצעירה, פתחה המשטרה בחקירה וביום שישי נעצר כאמור החשוד. אתמול בערב הובא הצעיר בפני שופט במטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב עד ליום שני. 
כאמור, החשוד במעשה, אישר בפני החוקרים כי אכן בילה עם הקטינה, אולם לדבריו הקשר ביניהם לא כלל מגע מיני כלל והוא ציין כי איננו מבין מדוע היא התלוננה נגדו. הקטינה נשלחה לבדיקה בבית החולים, ובמשטרה מנסים לבחון דגימות DNA על מנת לגלות איזו מהגרסאות נכונה. חקירת התלונה נמשכת. 

צילום אילוסטרציה: אינגאימג



לפני כשבועיים נעצר תושב ירושלים בן 33 בחשד כי אנס צעירה בת 22 סמוך לבית קפה ברחוב הלל בירושלים. על פי החשד, ארכאן סלהב פגש את הצעירה בבית הקפה "ארומה" ולאחר מכן הלך עמה לחדר מדרגות בבניין סמוך, שם הפשיט ואנס אותה. בין החשוד למתלוננת הייתה לא היכרות מוקדמת. לדבריה, בהגיעם סמוך לאחר הבניינים, הוביל אותה החשוד לחדר המדרגות של אותו בניין ושם בניגוד להסכמתה, אנס אותה.

הצעירה ניגשה לבית החולים שם עברה בדיקות רפואיות ובמהלכן הועברה פנייה למשטרה שכאמור פתחה בחקירה וביצעה את מעצרו של החשוד. לצד גרסתה של המתלוננת, עולה כי גרסתו של החשוד שונה, הוא קושר את עצמו להיכרות עם הצעירה, אולם מכחיש כי אנס אותה. לדבריו ההיכרות הסתיימה בפגישה האקראית בבית הקפה.