נקבע מותה של פעוטה בת חמישה חודשים שאושפזה במרכז שניידר במצב אנוש לאחר שאיבדה את ההכרה הבוקר (שני) בעת ששהתה בפעוטון בפתח תקווה. מתנדבי איחוד הצלה נקראו למקום וביצעו פעולות החייאה בפעוטה. הצוות הרפואי בבית החולים המשיך במאמצי ההחייאה אולם נאלץ לקבוע את מותה. אלן מלכה, מתנדב איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום הפעוטה הייתה ללא הכרה וללא דופק ונשימה לאחר שלדברי המטפלת היא לא התעוררה משנתה. יחד עם מתנדבים נוספים ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות. הרקע והנסיבות בבדיקה".



בתחילת החודש פעוטה כבת שבעה חודשים נמצאה בפעוטון "מחסני הילדים" לילדי זרים ברחוב התקווה בדרום תל אביב, כשהיא ללא רוח חיים. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים דנה תוך שהם מבצעים בה פעולות החייאה. לאחר מכן נקבע מותה בבית החולים. מחקירת המשטרה עולה כי התינוקת הובאה בבוקר לפעוטון ע"י אביה, שסיפר כי היא נפלה ולכן היא בוכה. בשלב כלשהו בשעות אחר הצהריים, הבחינה המטפלת כי התינוקת לא נושמת והזעיקה את אביה של התינוקת ואת מד"א. המשטרה פתחה בחקירה לברור נסיבות האירוע והיא מתכוונת לחקור את האב.



פראמדיקית מד"א בת-יה אספיר, שטיפלה בפעוטה, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו פעוטה כבת שבעה חודשים, מחוסרת הכרה וללא דופק וללא נשימה. כונני מד"א שהגיעו החלו בפעולות החייאה ואנחנו המשכנו ביחד איתם לבצע פעולות החייאה מתקדמת שכללו תרופות, עיסויים והנשמות, ובהמשך פינינו אותה לבית החולים תוך כדי המשך טיפול רפואי ופעולות החייאה".