נורית פרץ (41) נשואה ואם לילדים מראש העין, לא האמינה בחיים שדבר כזה יכול לקרות לה. מזה שבוע שהיא שוכבת בביתה, פגועה, מבוהלת, ובעיקר עם כאבי ראש חזקים, ולא סתם. ביום שני שעבר, סמוך לשעה 17:20, בעת שעמדה עם רכבה בכיכר של חטיבת גוונים בעיר, נעמד לדבריה מימין לרכבה, אופנוע עליו רכב גבר בשנות ה-60 לחייו ואישה ישבה מאחוריו.



פרץ משחזרת את מה שהיא מכנה "רגעי האימה", שאירעו לאחר מכן: "התבוננתי לכיוון צד שמאל כדי לראות אם רכבים מגיעים משם, לא ראיתי כלל את האופנוע שהגיע מימין, אולם תוך שניות מסתבר שהוא הצליח לייצב את האופנוע ולהעמידו בצד. רוכב האופנוע הגיע אליי, וכשאני חגורה ועם רגל על הבלם, פתחתי לו את הדלת. הוא בתגובה, ניסה לעקור לי אותה בפראות, ומשלא הצליח תקף אותי, היכה אותי ובאכזריות רבה משך לי בעצמה את השיער ואף תלש לי שערות מהקרקפת".



"בכיתי וצרחתי". השערות שנתלשו



"דקות נוראיות, בכיתי וצרחתי"


"אלה היו שתי דקות נוראיות ואיומות מבחינתי", היא סיפרה. "בכיתי וצרחתי לעזרה אבל איש לא יצא מרכבו כדי לעצור את הגבר האלים הזה. הוא חזר לאופנוע, והמשיך בנסיעה עם הבחורה כאילו דבר לא אירע, כשהוא משאיר אותי מבוהלת, חרדה, ובעיקר כואבת".



פרץ מיהרה להתלונן במשטרת ראש העין, אולם כיוון שלא ידעה את פרטיו של האופנוע או של בעליו, פנתה מאוחר יותר בפוסט ציבורי בפייסבוק לאלה שהיו באותה עת במקום, וביקשה עזרה לאתר את החשוד. מאוחר יותר, פרסמה פוסט נוסף, הפעם המופנה אל אותה אישה שכביכול ישבה על האופנוע מאחורי החשוד, וכתבה לה: "רציתי להעיר את תשומת ליבך, זו יכולה להיות מחר את. או אולי הבת שלך? אולי אחותך? או אולי עוד בחורה כמוני שתקבל ממנו מכות, ואז זה יוכל להיגמר אחרת, לא רק בזעזוע מוח ותלישת שיער מהקרקפת, אלא הרבה יותר גרוע".



עוד כתבה לה: "שאת שותפה לעבירה לא פחות ממנו בשתיקה שלך. את היית לידו, גם שאלת אותו תוך כדי שהוא מכה אותי 'מה אתה עושה? למה אתה מרביץ לה?', מכאן ברור שלא הסכמת עם הדרך שלו, לכן אני פונה אליך, ולו רק למנוע את הקרבן הבא. תסגירי אותו למשטרה, גם בעילום שם זה בסדר, רק תעשי את מה שהיית צריכה לעשות עוד באותו היוום. אני זוכרת מצוין את הפנים שלך ואזהה אותך בכל מקום אם ניפגש, אבל אני בטוחה שלא תרצי להיתקל בי, להסתכל לי בעיניים ולדעת שיכולת לעזור אך בשתיקה שלך לא עשית זה".



בעקבות הפרטים ולאחר חקירה של משטרת ראש העין, נעצר הלילה החשוד והוא יובא עוד במהלך היום להארכת מעצרו בבית המשפט, כשהמשטרה מייחסת לו עבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש. במשטרה ציינו היום כי "מדובר באירוע חמור שהתקיים תוך גילוי בריונות וגרימת חבלה לאישה. המקרה הזה יטופל במלוא החומרה ונמצא את הדין עם החשוד".