לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (שני) כתב אישום נגד פליט סודני, באשמת אונס צעירה בדירתו בעיר אילת. הפליט מואשם בכך שניצל את מצוקתה של הצעירה בת ה-37, ואת היותה מחוסרת קורת גג. הוא הבטיח לה שתהיה מוגנת בדירתו שבאילת, אולם לאחר שהגיעו לדירה, היכה אותה באכזריות ובעל אותה בכוח בניגוד לרצונה.



על פי כתב האישום עבדאללה מוחמד (24), פליט סודני המתגורר באילת, פגש את המתלוננת בפארק לפני כשלושה שבועות, בשעות הלילה של ה-7 בספטמבר, לאחר שזאת עזבה את דירתה והפכה למחוסרת דיור. הנאשם וחבריו, שישבו יחד בפארק בשכונה א', הזמינו אותה להצטרף אליהם, והיא נענתה ושתתה עמם אלכוהול. היא סיפרה להם שאין לה מקום לישון בו, והנאשם הציע למתלוננת להתארח בדירתו.



המתלוננת הודתה בפני הנאשם כי היא חוששת לשהות בדירתו, אך הוא בתגובה הבטיח שלא יתקרב אליה ושהיא תהיה מוגנת. המתלוננת הסכימה ונסעה ביחד עם הנאשם לדירתו, שם ביקש מצעיר שהיה במקום לעזוב. השניים שתו ביחד משקאות אלכוהוליים, ולאחר מכן אנס אותה תוך שהוא מכה אותה בפניה ובחלק גופה העליון, זאת למרות התנגדויותיה וצעקותיה.



עוד נטען, כי כאשר אנס אותה הוא צעק לעברה: "את תזכרי מי זה נלסון כל החיים שלך, אני נלסון ואני אאנוס אותך ואת לא תשכחי את זה לעולם". לאחר מכן, היא התלבשה וביקשה לעזוב את הדירה, והפליט אפשר לה לצאת משם. כעת מבקשת הפרקליטות לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.