בחודשים האחרונים נמצא על סדר היום סיפורו של החייל היורה מחברון אלאור אזריה, המואשם בהריגת מחבל בחודש מרץ האחרון. רבים מאזרחי המדינה מאמינים כי נעשה עוול לחייל ותומכים בו. אך זוג אחד מגן יבנה, אביבה וגיל סיסאי, לקחו את תמיכתם בו צעד אחד קדימה והחליטו לקרוא לבנם הרביעי שנולד לפני תשעה ימים בשם אלאור, על שם החייל היורה. 



האב הטרי סיפר ל"מעריב-אונליין" כי "החלטנו לקרוא לבן אלאור כי זאת הדרך שלי לתמוך באותו חייל, אלאור אזריה. זה המינימום שיכולתי לעשות. מבחינתי, ברגע שידעתי שיש לי בן וראיתי מה שהחייל עובר רציתי לקרוא לו כך מתוך ציונות, כי החייל הוא מבחינתי חומת מגן של המדינה הזו".



האב הוסיף: "בזכות החיילים אנחנו כאן. לי אישית יש אחיינים קרביים ואחייניות קצינות, זה יכול לקרות גם לאחיין שלי. מה שעושים לחייל הזה, זה מבחינתי הדבר הכי גרוע שיכול לקרות. אבל אני גם כמובן לא אומר לחיילים לוותר, אין לנו ברירה, צריך להתמודד ולהגן על המדינה כי אנחנו יודעים מה זה גלות, משם באנו".



מה השם אלאור מייצג עבורך? 


"עבורי השם מייצג אומץ ונחישות. אבל בעיקר, את התמיכה באלאור אזריה".



יצא לכם לדבר עם משפחתו של אלאור?


"לא, אני לא מכיר אותם אישית, אני לא רוצה להטריד אותם רק לתמוך מרחוק וכל אחד שמאמין בו צריך לעשות את החלק שלו. היה רוצח שבא עם סכין במטרה לרצוח והוא עשה את מה שנדרש ומה שמצפים . אם זה כך, אז יעצרו גם טייס שזרק פצצה לתוך עזה כדי לפגוע? זה לא שאיימו על הטייס שנמצא באוויר".



מה אתם רוצים למסור לאלאור?


"קודם כל שיאמין בחפותו ושהוא גיבור ישראל מבחינתי, שיהיה חזק וכמובן אני מאוד מעריך את זה שראש הממשלה שלנו ממשיך לתמוך בהם ושלא יסטה מכך".