פרשת הפצת התמונות האינטימיות של אשת הטלוויזיה שרון פרי הביאה למחלוקת בין העיתונאים ברהנו טגניה וגלעד שלמור. בתוכניתם ב"רדיו ללא הפסקה
ב-103FM
" טען טגניה: "הפצת תמונות וסרטונים אינטימיים של אנשים הפכה ל'מכת מדינה' ואם בזכות שרון פרי הנושא עולה לסדר היום הציבורי והמשטרה עוצרת את החשוד, אז טוב עשה השר גלעד ארדן שהורה למשטרה לעשות זאת.



"לפני כמה שבועות ראיינו בחורה בשנות ה-20 לחייה שבן זוגה לא השלים עם כך שהיא רוצה לסיים את מערכת היחסים והפיץ סרטונים אינטימיים שלהם כאקט של נקמה", סיפר טגניה. "היא ביקשה שיעצרו אותו ובמשך שלוש שנים אף אחד לא הקשיב לה. לא נפתח תיק. עורך הדין שלה הגיש לאחרונה כתב תביעה, והנה מגיעה פרשת שרון פרי שפורסמה בכל אמצעי התקשורת. השר לביטחון פנים גלעד ארדן קרא לתעדף את החקירה הזו. אמרו שהתערב באופן בוטה, אבל טוב שעשה כך, כיוון שכולם התעניינו, בגלל שזו שרון פרי והפרשה הפכה לבעלת עניין ציבורי. אני לא חושב שהייתה כאן הנחת סלב כמו שהגדירו".



 

עמיתו גלעד שלמור חלק עליו: "אני לא מסכים. לתעדף את החקירה על פני חקירות אחרות באותו התחום זה מעין זלזול בקורבנות האחרים שהם לא מפורסמים ולא היה שר שנעמד לצידם. מה תחשוב אותה צעירה שראיינו, שבעניינה אפילו לא נפתח תיק, כאשר השר מתעדף את החקירה רק בגלל שמדובר במישהי שהיא מוכרת. זו איפה ואיפה בפני החוק ומתן עדיפות לאזרחים מסוימים על פני אחרים. אני מסכים בנושא ה'יראו וייראו' אבל זה צריך להיעשות בשקט. לא בפומבי. אין 'יראו ייראו' יותר אימתני מאשר לראות אדם עצור בתא עצורים בבית המשפט. זה מה שצריך לעשות למען יראו וייראו במקום לתת הצהרות לתקשורת".
 
טגניה טען שמעצר של חשוד שהפיץ תמונות אינטימיות של אישה לא מפורסמת היה מסוקר הרבה פחות בתקשורת מאשר פרשת שרון פרי. "השר עשה טוב כשנתן עדיפות. כי כעת כל מי שמפיץ סרטונים כאקט של נקמה יחשבו פעמיים לפני שיעשו את זה", גרס. "זה היה קורא בלי התעדוף של גלעד ארדן. עדיף תעדוף חקירתי מאשר תעדוף הצהרתי", השיב שלמור.
 
טגניה הוסיף: "טענו שפרי מינפה את העניין, אבל בעל כורחה הפכה לסמל המאבק הזה. ההקרבה שלה שהתייצבה מול המצלמות וסיפרה את החוויות הקשות האלה, כל הכבוד לה אני מקווה שהיא איכשהו תמנף את מה שהתחיל כשיאה של תופעה מכוערת".
 
הפעם שלמור הסכים איתו: לא אתפלא אם היא כבר מודדת בנדנות לקראת העונה הקרובה של 'הישרדות', אבל זכותה. היא באמת אישה סימפטית שלא איבדה את חוש ההומור. אובייקטיבית היא עברה חוויה קשה מאוד עם הפרסום ובלי הפרסום. היא אמא לילד בן 14 שעברה חדירה קשה לפרטיות. אם כאישה היא רוצה למנף את זה, אז קחי את זה, שרון, לכי על זה ותמנפי את זה וכל המצקצקים שיצקצקו.  אם היא יכולה להצליח בזכות זה, אז מה טוב זה לא בעיה של אף אחד".