אתמול בשעות הערב, החלו להציף את אפליקציית הוואטסאפ הודעות לפיהן הפעילה החברתית, ויקי כנפו, אחת מסמלי המאבק ביוקר המחיה, שמה קץ לחייה. במשך שעות פשטה השמועה ברחבי הארץ, עד כדי כך שכנפו עצמה לא הפסיקה לענות לטלפונים של קרובי משפחה, חברים, עיתונאים וסתם אזרחים מודאגים שניסו להבין האם יש אמת בדבר.

בסופו של דבר התברר כי ויקי כנפו בסדר גמור, חיה ונושמת, ולאחר לילה בלי שינה, שחררה גם אנחת רווחה. בריאיון לענת דוידוב ב"רדיו ללא הפסקה", היא סיפרה על השתלשלות האירועים מאתמול: "האמת היא שזה הזוי, רק חצי שעה לפני כן דיברתי עם הבן שלי. הוא משרת בטייסת רימון והיה את האסון עם הטייס אתמול. ניסיתי להרגיע אותו כי הוא היה מאוד נסער. אמרתי לו שיילך  לישון, וגם אני נכנסתי לישון. פתאום החלו להיכנס הודעות, אמרתי שאני לא מתייחסת לזה, אבל פתאום הבן שלי התקשר בוכה. חשבתי שזה בגלל מה שקרה", סיפרה כנפו.



"אמא, את לא מבינה, כולם שואלים אותי מה קורה. אני הייתי בטוחה שהוא מדבר על הטייס. איך עושים דבר כזה? אם הילד שלי היה רגיש והיה עושה משהו? זה הזוי. אני לא מתבטאת ככה בדרך כלל ככה, אבל מי שעשה את זה הוא חלאת המין האנושי. עכשיו אני עושה מזה צחוקים, אבל אתמול הייתי לבד בבית, פחדתי שאותו בן אדם יבוא להרוג אותי. הבנתי שעשו את זה גם על אנשים אחרים". כשנשאלה האם התלוננה על כך אמרה: "לא התקשרתי למשטרה, כי כל האנשים שדיברו איתי אמרו לי שבעבר המשטרה לא עושה כלום. אני עסוקה עכשיו בדברים יותר חשובים. אני חיה וקיימת, והכל בסדר". 
"כתבתי פוסט בפייסבוק כדי להרגיע את כולם. לא ישנתי בלילה, המשפחה שלי עברה כל כך הרבה. רק היה חסר לי שעדן היתה נכנסת ורואה את זה. אבל עכשיו אולי האריכו לי חיים. אני מתתי וחזרתי לחיים. כתבתי פוסט כדי שלא ימהרו לקבור אותי". לאחר מכן הוסיפה כנפו: "ביבי אמר ש'ויקי כנפו שתלך לעבוד', עכשיו קרה המקרה הזה. בסופו של דבר עשו לי יח"צנות. עכשיו כולם מחזקים אותי. בסך הכל עשו לי רק טוב.

"אני בסדר גמור, עובדת, גם אחרי הלילה הקשה, ואני מקווה ומנסה להתקיים, בניגוד לאחרים שאומרים 'אכלו לי ושתו לי', אני אעשה. אני רוצה להגיד לכולנו שאנחנו כחברה, אסור לנו לשבת בשקט ולראות את סבלם של הנכים, הקשישים וניצולי השואה. אין להם כוח, הם לא ייצאו למחות. אנחנו צריכים לעשות את זה כחברה עבורם", סיכמה.